×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۲ مرحله متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در کمتر از یکسال اتفاق بی نظیری است

به گزارش کیوسک خبر، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بهداشت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اجرای مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان را گامی مهم برای ارتقای معیشت آن‌ها دانست و گفت: اولین متناسب سازی حقوق بازنشستگان مرداد سال گذشته بود و مرحله دوم اسفند پارسال انجام شد. دومرتبه متناسب سازی حقوق بازنشستگان در تاریخ این سازمان و حتی کشور بی نظیر بود بود و خوشبختانه این حرکت کام بازنشستگان را در آغاز سال شیرین کرد.

سید جلیل میرمحمدی افزود: بار‌ها از بازنشستگان تامین اجتماعی می شنیدیم که از تبعیض حقوق بین خود و بازنشستگان کشوری و لشگری گله مند بودند و بابت میزان افزایش حقوق خود و آن‌ها ناراضی بودند، اما امسال با اجرای این افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که غالبا از کارگران زحمتکش و دلسوز کشور بودند این شکاف رفع می‌شود و جا دارد از دولت، نمایندگان مجلس و وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی که در این امر مشارکت داشتند و پیگیری های خوبی کردند، تشکر کنم.

وی با اشاره به افزایش ۱۳۰ درصدی حقوق بازنشستگان در ۱۳ ماه اخیر اظهار داشت: هر قدمی که برای بازنشستگان که سال‌های جوانی خود را برای تولید و اشتغال این کشور سپری کردند ارزشمند است، به خصوص در شرایط تحریم و کرونا که درآمد‌های کشور تنزل پیدا کرده است کار بسیار سختی است که همت سازمان تامین اجتماعی برای بهبود وضعیت گذران زندگی را نشان می دهد.

میرمحمدی گفت: اتفاق خوب دیگری که برای بازنشستگان تامین اجتماعی افتاد این است که از اول سال حقوق خود را افزایش یافته دریافت می‌کنند در صورتی که در سال‌های گذشته آن طور که می‌دانم حتی تا اواسط سال درگیر دریافت مابه التفاوت حقوق خود بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.