×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مارکا، بارسلونا چهارشنبه شب در یک بازی معوقه از هفته اول لالیگا برابر الچه قرار گرفت و با سه گل مهمانش را شکست داد.
کومان بعد از بازی گفت: با توجه به نتیجه دو دیدار اخیر به پیروزی در این بازی نیاز داشتیم. در نیمه دوم بسیار خوب بودیم اما متاسفانه در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. ورود دمبله به میدان باعث شد فضاهای بیشتری در اختیار تیم قرار گیرد. بعد از آنکه گل نخست را زدیم اعتماد به نفس تیم بیشتر شد.
او درباره تغییرات زیادی در تیمش گفت: فشردگی بازی ها زیاد است و نیاز به چنین تغییراتی وجود دارد. باید بازیکنان با انرژی زیادی بازی کنند و برای کار باید به آنها استراحت داد. ما به این پیروزی نیاز داشتیم. اگر می خواهیم قهرمان شویم نباید دیگر شکست بخوریم و امتیاز از دست دهیم.
کومان در ستایش از پدری گفت: او بسیار باهوش است. خوشحالیم که چنین بازیکنی را در اختیار داریم. او توان بازی کردن در چند پست را دارد.
سرمربی بارسلونا درباره دلیل عصبانیت مسی هم گفت: مسی به عنوان کاپیتان تیم از بازیکنان خواست که با جدیت و تلاش بیشتری بازی کنند. این خوشحال کننده است که مسی به عنوان کاپیتان چنین خواسته ای از بازیکنان دارد. ما باید با انگیزه و شور و هیجان بیشتری بازی کنیم. مسی بار دیگر نشان داد که چرا یک بازیکن متفاوت است.
انتهای پیام

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.