×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش ایسنا  و به نقل از مارکا، رئال مادرید در دیدار برابر آتالانتا توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند تا شانس زیادی برای صعود به دور بعد داشته باشد.
کورتوا که در این بازی دروازه اش را بسته نگه داشت، گفت: انتظار این شب آرام را نداشتم. کاملا روشن بود که اخراج بازیکن آتالانتا برنامه آنها را به هم ریخت. بازیکنان آتالانتا بعد از ۱۰ نفره شدن به کارهای دفاعی روی آوردند و عقب کشیدند.
او ادامه داد: فضا سازی در چنین شرایطی بسیار سخت است. خوشحالیم که مندی توانست گلزنی کند. این گل بسیار مهم بود. آتالانتا در کارهای هجومی بسیار خوب است و در همه دیدارهای گلزنی کرده بود. انتظار بازی سخت تری را داشتیم. ما ماموریت خود را به خوبی انجام دادیم و از کسب پیروزی خوشحالیم.
سنگربان مادرید در پایان گفت: به خوبی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم و شایسته این پیروزی بودیم. دیدار برگشت هم سخت خواهد بود و با نهایت تمرکز به میدان می‌رویم. بازیکنان رئال مادرید در همه رقابت ها برای قهرمانی و پیروزی به میدان می روند. این برای چهارمین بازی پیاپی بود که دروازه ما بسته نگه ماند. خط دفاعی باید این عملکرد خوب خود را ادامه دهد.
انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.