×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از تایمز، تیری هانری دیگر سرمربی مونترال کانادا نیست. مهاجم ستاره سابق فرانسوی   از سمت خود استعفا داد. وی دلیل دشوار خانواده را در بحران کرونا به عنوان دلیلی برای این کار عنوان کرد.
تیری هانری ، ملی پوش سابق فرانسه ، از سمت مربیگری باشگاه مونترال ایمپکت کانادا استعفا داد. باشگاه فوتبال مونترال که در لیگ MLS فعالیت دارد این موضوع را اعلام کرد. آنری به دلایل خانوادگی تصمیم به کناری گیری از سمت هدایت این تیم کرده است. او توضیح داد: به دلیل همه گیری کرونا ، نمی توانست فرزندان خود را ببیند و شرایط او سخت شده است.
 آنری در بیانیه ای با اشاره به شرایط دشوار خانوادگی ناشی از بحران کرونا گفت:  با ناراحتی  تصمیم گرفتم از تیم کنار بروم. سال قبل شخصاً برای من سال بسیار سختی بود. به دلیل همه گیری جهانی ، من قادر به دیدن فرزندانم نبودم و نمی توانستم این شرایط را تحمل کنم.
مهاجم و ستاره سابق، هدایت تیم فوتبال  مونترال را در نوامبر ۲۰۱۹ تصاحب کرد و در ۲۹ بازی به طور متوسط ​​۱.۰۷ امتیاز کسب کرد. پیش از آن ، او از آگوست ۲۰۱۶ تا اکتبر ۲۰۱۸ دستیار مربی تیم ملی بلژیک بود  و در موناکو نیز مربیگری کرد. او مجبور شد در ژانویه ۲۰۱۹ آنجا را ترک کند و حدود ۱۰ ماه بعد توسط مونترال استخدام شد.  
انتهای پیام

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.