×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کمانداران کامپوند به دنبال کسب سکو در کاپ آسیای تایلند

به گزارش کیوسک خبر، اسماعیل عبادی در گفت و گو با ایسنا، در ارزبابی از سطح رقابت های لیگ برتر تیروکمان اظهار کرد: با توجه به عدم برگزاری مسابقات طی یک سال گذشته، سطح امتیازات در لیگ تا حدودی پایین بود. البته برگزاری لیگ سبب شد تا کمانداران از نظر فنی دوباره به حالت قبل برگردند.
وی با اشاره به عدم برگزاری مسابقات و تاثیر آن در کاهش افت کمانداران، افزود: وقتی مسابقه ای برگزار نمی شود، بالطبع رکوردها نیز کاهش پیدا می کند، امیدوارم با کاهش کرونا، مسابقات طبق روال برگزار شود تا کمانداران دوباره به حالت آمادگی قبل بازگردند.
عبادی همچنین در ارزیابی از وضعیت کمانداران کامپوند برای شرکت در کاپ آسیا تایلند، گفت: این مسابقات اردیبهشت سال آینده برگزار می شود و ما فرصت کافی برای آماده سازی تیم و افزایش سطح رکوردها داریم.
وی ادامه داد: از ۱۵ شهریور که اردوی تیم ملی کامپوند آغاز شد، اردوها مرتب برگزار شده و تا پایان سال یک مرحله دیگر اردوی آمادگی داریم تا کمانداران به آمادگی کافی برسند.
مربی تیم ملی کامپوند در پایان پیرامون این پرسش که آیا تصور می کنید در تایلند روی سکو قرار بگیرید، گفت: این مساله قابل پیش بینی نیست اما تلاش بر این است که با برگزاری اردوهای فشرده در سال آینده بهترین عملکرد را در تایلند داشته باشیم.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.