×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کلانتری ها و مراجع قضایی رسیدگی به شکایات مردم را به تاخیر نیندازند

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی مسئولان قضایی افزود: زندگی حضرت فاطمه بهترین الگوی وحدت بخشی و ائتلاف آفرینی در جامعه اسلامی است.
رئیسی با بیان اینکه ما خود را دستگاه قضایی موظف به دفاع از حقوق زنان می دانیم، اظهارداشت: اقداماتی از جنس تهیه لایحه تامین امنیت و ارتقای کرامت بانوان در سال گذشته با همین رویکرد تهیه و به دولت ارسال شد.
رئیس قوه قضاییه افزود: روایت انگلیسی با کمک دلارهای آمریکایی از سیره اهل بیت در قاب توهم هالیوودی، تفرقه آفرین است. نه نگاه افراطی که زن را گوشه نشین در خانه می داند، نه نگاه تفریطی غربی که زن را در حد یک کالا می شناسد، هیچکدام را قبول نداریم.
رئیسی تاکید کرد: زن نمونه، همانند حضرت زهرا(س) هم رکن خانواده است هم در عرصه های سیاسی و اجتماعی، جریان ساز و موثر است و بانوان ایرانی دوشادوش مردان، در عرصه های مختلفی مثل دفاع مقدس و دوران کرونا،  نقش ویژه ای داشته اند.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به تولید واکسن کرونا داخل کشور گفت: تولید واکسن ایرانی منشا تولید قدرت شده و دشمن را عصبانی کرده است از همین جهت ستاد اجرایی فرمان امام و آستان قدس رضوی را که یک بنگاه بزرگ خیریه و حمایت از محرومان است، تحریم می کنند.
وی خاطرنشان کرد: همانند شهید بهشتی به دشمن می گوییم از اقتدار انقلابی ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
رئیسی گفت: در کنار رزمایش عظیم موشکی و پهپادی نیروهای مسلح، که نشانگر اقتدار انقلابی است، تولیدات علمی همچون واکسن ایرانی هم منابع دیگر اقتدار آفرین برای کشور هستند.
ادامه دارد…

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.