×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از۴۵۰ میلیارد ریال طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایلنا، سرهنگ “جلال امینی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با اقدامات تخصصی و تلاش های شبانه روزی مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی هفته گذشته، انواع کالای قاچاق از جمله سوخت، تلفن همراه، خودروهای لوکس خارجی، انواع لوازم خانگی، پارچه خارجی، خشکبار، ارز، دام سبک مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه و همچنین انواع ارز در کشور کشف شد.

وی افزود: کارشناسان ارزش کالاها و ارز مکشوفه را بیش از۴۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) یاد آور شد: در حوزه قاچاق کالا و ارز کماکان برخورد قاطعانه با دانه درشت ها در دستور کار این پلیس قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در خاتمه سرهنگ امینی از هموطنان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.