×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ موبایل قاپ و اعتراف آنان به ۱۰۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایلنا، سرهنگ “ضرغام آذین” تصریح کرد: با وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری توسط راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت، شناسایی و دستگیری متهمان در اختیار تیم های گشت انتظامی سرکلانتری دوم قرار گرفت.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ عنوان کرد: گشت زنی های هدفمند ادامه داشت تا اینکه روز گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۳۷ “نصر” حین گشت زنی در محدوده کلانتری متوجه سرقت تلفن همراه خانمی توسط راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت می شوند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه گشت انتظامی کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند، گفت: سارقان با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشتند که به علت عدم تعادل با زمین برخورد و موفق به فرار نمی شوند.

وی عنوان کرد: متهمان در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی بدنی از آنان تلفن همراه مال باخته کشف و به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: متهمان به کلانتری انتقال و در تحقیقات مقدماتی به ۱۰۰ فقره موبایل قاپی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ آذین اضافه کرد: تاکنون تعدادی از مال باختگان شناسایی و سارقان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.