×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیکر مطهر یک شهید گمنام در ستاد انتظامی کرمانشاه آرام گرفت

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم تشییع شهید گمنام ظهر امروز (یکشنبه ۲۱ دی) و با حضور جمعی از مسوولان، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده ها معظم شهدا و کارکنان انتظامی کرمانشاه در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.
شهید گمنامی که در ستاد فرماندهی انتظامی استان به خاک سپرده شد، ۲۳ ساله و در تک دشمن، سال ۱۳۶۷ در منطقه «زبیدات» به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.
وجود شهدای گرانقدر باعث افتخار و برکت است
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، وجود آنها را باعث افتخار، عزت، اقتدار و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد.
سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: شهدای گرانقدر مظهر رشادت و استقامت کشور هستند که جان پاک خود را در راه ارزش های اسلام و انقلاب فدا کرده و روح تسلیم ناپذیری مقابل استکبار و ظلم را در جامعه جاری کردند.
وی با بیان اینکه درهای شهادت همواره در کشور ما باز بوده است، افزود: تا زمانی که روحیه ایثار و شهادت در جامعه حکمفرما باشد دشمنان هرگز کاری از پیش نخواهند برد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه یاد و خاطره شهدای گمنام را نیز گرامی داشت و گفت: آنها را می توان شهدای خوشنامی دانست که عطر حضورشان مشام را می نوازد و حضورشان باعث همبستگی و اتحاد می شود.
سردار جاویدان تصریح کرد: امروز ستاد انتظامی کرمانشاه مفتخر به حضور شهید گرانقدری است که پیکر مطهرش پس از ۳۲ سال تفحص شده و به فضل الهی همکاران ما در جوار این بنده پاک و مخلص خداوند با توان مضاعفتری خدمتگزار مردم خواهند بود.

اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی دشمنان را به وحشت انداخته است 
رییس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان نیز در این مراسم گفت: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی که به برکت خون مطهر شهدا حاصل شده دشمنان قسم خورده انقلاب را به وحشت انداخته است.  
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی اظهار داشت: شهدای والامقام سند افتخار و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر استکبار هستند.
وی با سنگین دانستن وظیفه آحاد جامعه به ویژه مسوولان مقابل شهدا، گفت: در مدت زمان عمرمان رفتار ما باید به گونه ای باشد که در قیامت شرمنده آنها نباشیم.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به ترس و واهمه دشمنان از اقتدار امروز جمهوری اسلامی، یادآوری کرد: این همه ترور، تحریم و تهدید به خوبی درماندگی و استیصال استکبار را نشان می دهد.
رییس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: آمریکا در حالی سردار عزیز ما حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند که فکر نمی کرد این شهادت در نهایت به ضرر خودشان تمام می شود و چهره و باطن زشتشان بیش از پیش در نزد جهانیان نشان داده خواهد شد.  
وی تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حکمفرماست دشمنان به فضل الهی کاری از پیش نخواهند برد و روز به روز در نزد مردم جهان رسواتر می شوند.
حجت الاسلام حسینی در پایان میزبانی از یک شهید گمنام را در ستاد انتظامی استان باعث افتخار دانست و گفت: وجود این شهید خیر و برکت فراوانی به همراه دارد و امیدوارم همه ما با تاسی از انها بتوانیم بیش از پیش در مسیر حقانیت و ولایتمداری قدم برداریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.