×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، چهارشنبه شب دو دیدار رفت باقی مانده یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شدند.  رئال مادرید برابر آتالانتا قرار گرفت و یک بر صفر میزبانش را شکست داد. 
داور در یک تصمیم جنجالی در دقیقه ۱۷ رمو فرولر را به خاطر خطای روی مندی اخراج کرد. پس از آن روند بازی کاملا عوض شد و توپ و میانه میدان در اختیار سفیدپوشان قرار گرفت. مادرید یک فرصت خیلی خوب را در نیمه نخست از دست داد و دروازه‌بان میزبان اجازه نداد دروازه‌اش باز شود. 
در شروع نیمه دوم لوکا مودریچ می توانست برای مادرید گلزنی کند که این اتفاق رخ نداد. پس از آن باوجود این که تیم زین الدین زیدان بازی را در اختیار داشت اما نمی توانست موقعیت گل ایجاد کند. ماریانو دیاس، اوگو دورو و سرخیو اریباس برای مادرید به میدان رفتند. تلاش های سفیدپوشان بالاخره نتیجه داد و مندی با یک ضربه زیبا تک گل بازی را به ثمر رساند و مادرید پیروزی ارزشمندی را کسب کرد. 
در دیگر بازی منچسترسیتی برابر مونشن گلادباخ قرار گرفت و در خانه تیم آلمانی ۲ بر صفر پیروز شد. گل های تیم پپ گواردیولا را برناردو سیلوا و گابریل ژسوس در دقایق ۲۹ و ۶۵ به ثمر رساندند. سیتی با این برد خود را به صعود به یک چهارم نهایی نزدیک کرد. 
انتهای پیام 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.