×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال و آزادگی است.
مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)پ

نجم آذر، یادآور تشکیل سازمان بسیج مستضعفان، مردمی‌ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. بسیج، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ملت ایران است که به امر خردمندانه حضرت امام خمینی (رضوان‌الله علیه) تأسیس گردید و از همان آغاز، منشأ خیر و برکات بی‌شماری برای اسلام و میهن عزیزمان بود. غیورمردان پرشور و با ایمان بسیجی به رغم همه سختی‌ها و ناملایمات، با جانفشانی خالصانه در دوران هشت سال دفاع مقدس، صفحه بی‌بدیلی را در تاریخ اسلام و کشور رقم زدند.
بسیج منظومه ای فکری است که در همه عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی نیل به اهداف بلند و قله‌های رفیع عزت و افتخار را هموار  کرده و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف را نمایان‌تر می‌سازد. و در این روزهای سخت، که آحاد مردم با تحریم های تحمیلی و شیوع ویروس کرونا، شرایط سختی را سپری می کنند، بی شک همسو با اقتصاد مقاومتی و در سال جهش تولید، تنها راه رهایی و برون رفت از این شرایط، تاسی از تفکر و فرهنگ بسیجی، وحدت و یکپارچگی ملی، یکدلی، همراهی و اشتراک مساعی مردم و مسئولان کشور است.
 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی، روز بسیج را به ملت شریف ایران، ایثارگران، خانواده معظم شهدا و بسیجیان غیور میهن مان تبریک عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای همه این عزیزان سعادت، سربلندی و سلامتی مسئلت دارم.                                                                             مسعود بادین
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.