×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پاکسان نیوز، واحد روابط عمومی شرکت پاکسانبا حمایت حسن بقائی مدیرعامل این مجموعه وباهدف پیشگیری از شیوع ویروس بیشتر کرونا در موج سوم این بیماری، پویش “من_ماسک_می زنم را به منظور فرهنگ سازی و ترویج استفاده از ماسک، در تمامی فضاهای شرکت پاکسان و صفحات اجتماعی این شرکت در شبکه های مجازی راه اندازی کرد.

روابط عمومی پاکسان به منظور مقابله با موج سوم این بیماری با پیوستن به این پویش، تلاش کرده مسئولیت اجتماعی خویش را به‌جای آورده و تمامی پرسنل شاغل در این مجموعه را نیز به این امر بیش از گذشته ترغیب کند. چنانچه میلاد شمس عضو هیئت مدیره و معاون بازاریابی و فروش این شرکت نیز با پیوستن به این کمپین حمایت خود را از این اقدام اعلام کرد.

اهداف این مجموعه در پیوستن به این کمپین فراگیرنشان دادن اهمیت نقش فرهنگ ‌سازی، اطلاع‌ رسانی و آموزش در کنار قانون و الزام است و تفهیم این موضوع که در وضعیت فعلی که جهان با آن روبه‌روست توجه به استفاده از ماسک تا چه اندازه می‌تواند ما را از ابتلا به این بیماری مصون نگه دارد.

شایان ذکر است که هشتگ این کمپین در تمامی واحدها، بخش‌ها و خطوط تولید شرکت پاکسان نصب شده تا پرسنل را بیش از پیش به زدن ماسک ترغیب نماید.

توزیع ماسک و محلول ضدعفونی کننده، ضدعفونی مداوم محیط، پایش دائمی وضعیت سلامت کارکنان و سایر اقدامات کنترلی نیز از دیگر اقدامات پیشگیرانه در شرکت پاکسان است.

مخاطبان شرکت پاکسان می توانند همگام با این مجموعه به کمپین#من_ماسک_می‌زنم بپیوندند و ما را در شبکه های
اجتماعی همچون اینستاگرامبه آدرسpaxanco_officialوpr.paxanco،  تلگرام paxanco_official توییترpaxancoofficial  و آپاراتaparat.com/paxanco  دنبال کنند و از اخبار و برنامه های این مجموعه مطلع شده و انتقادات و پیشنهادات خود را به مدیران این مجموعه اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.