×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، عصر امروز، یکشنبه ۵ مرداد ماه ۱۳۹۹، پنجمین دورۀ «جشنوارۀ تبلیغات ایران»، با حضور بزرگان عرصۀ تبلیغات، از جمله دکتر محمود دهقان و احمد حسینی آرام و نیز مدیران ارشد دولتی و فعالان روابط عمومی و تبلیغات سازمان‌ها و شرکت‌ها برگزار شد و ایرانسل پنج نشان شاهین این جشنواره، از جمله رتبه نخست و نشان «شاهین طلایی» در سه بخش مسؤولیت اجتماعی، تبلیغات دیجیتال و پوستر تبلیغاتی و نیز شاهین نقره‌ای بخش تیزر تلویزیونی و شاهین برنزی بخش آگهی رادیویی را دریافت کرد.

در این مراسم که با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت آنلاین برگزار شد، ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، شاهین طلایی بخش ویژۀ «مسؤولیت اجتماعی شرکتی» را به همراه شرکت ایران خودرو از آن خود کرد. در این بخش، رتبه‌های دوم و سوم، به ترتیب به شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، تعلق گرفت.

ایرانسل، همچنین در بخش تبلیغات دیجیتال-ویدئوی تبلیغاتی (به خاطر ویدیوی یلدا) و طراحی تبلیغاتی و معماری گرافیکی-پوستر (کمپین گیگ می‌باره) نیز موفق به دریافت رتبۀ نخست جشنواره و نشان شاهین طلایی شد.

ایرانسل علاوه بر این، در بخش تبلیغات دیداری و شنیداری-تیزر تلویزیونی، رتبۀ دوم (نشان شاهین نقره‌ای) و در بخش تبلیغات دیداری و شنیداری-آنونس (آگهی رادیویی) نیز رتبۀ سوم (نشان شاهین برنزی) را از آن خود کرد.

پنجمین دورۀ «جشنوارۀ تبلیغات ایران»، با هدف معرفی و تقدیر از فعالان برتر عرصۀ تبلیغات، به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت آنلاین برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.