×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پرداخت تسهیلات به بازنشستگان غیر حضوری انجام می شود

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی مدیرعامل این بانک در نشست خبر ی با اصحاب رسانه که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: در سال جاری با حمایت و همراهی سازمان تأمین اجتماعی و تخصیص اعتبار توسط بانک، میزان تسهیلات قرض الحسنه از ۲۰۰۰ میلیارد ریال به ۲۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است و این افزایش باعث شد تا سامانه‌ای را راه اندازی کنیم تا به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا بازنشستگان و مستمری بگیران در شرایط کرونایی کمترین مراجعه حضوری را  به شعب بانک داشته باشند. 
مدیرعامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: سامانه تسهیلات غیر حضوری پرداخت تسهیلات این امکان را فراهم می سازد تا بازنشستگان ارجمند و مستمری بگیران معزز سازمان تامین اجتماعی بدون حضور فیزیکی در شعب بانک، تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
لله گانی ادامه داد: با رفع ایرادات سامانه، اکنون تمامی مراحل پرداخت تسهیلات به صورت غیر حضوری انجام می شود که در فاز جدید این خدمت، اول اسفند ماه ۱۰۴ هزار فقره تسهیلات درخواستی مستمری بگیران و بازنشستگان در یک روز و به صورت غیر حضوری به حساب آن ها واریز خواهد شد. 
مدیرعامل بانک رفاه تصریح کرد: در حوزه مسئولیت های اجتماعی امروز” سامانه رفاه تولید” شروع به کار می کند که این سامانه، محلی است برای فعالیت تولید کنندگان و هنرمندان صنایع دستی که در مناطق محروم اما در فروش محصولات خود با مشکل مواجه هستند که بانک رفاه کارگران با راه اندازی این سامانه زمینه فروش محصولات آن ها را به صورت  آنلاین فراهم می کند.
لله گانی تأکید کرد: این فعالیت نیز فعالیت عام المنفعه و بدون سود است و بانک رفاه کارگران تلاش می کند نه تنها زمینه و بستر لازم برای فروش محصولات آن ها را در داخل فراهم کند، بلکه می کوشد با همکاری صادر کنند گان کشور، صادرات محصولات تولید کنندگان مناطق محروم را برنامه ریزی و حمایت کند. 
مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اشاره به شعار سال گفت: در راستای تحقق شعار “جهش تولید” و ایجاد اشتغال  به ویژه در مناطق محروم، این بانک در ۹ ماهه ابتدای سال جاری، بالغ بر ۱,۸۷۹ میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط، ۴۷۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش های آب و کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن، ساختمان و خدمات، بیش از ۳۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، اشتغال زایی و کارفرمایان طرح های مددجویی به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مبلغ ۱۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع قراردادهای سپرده گذاری صندوق توسعه ملی و ۷۱۰۰۰ میلیارد ریال انواع ضمانتنامه‌های ریالی پرداخت شده است. 
لله گانی ادامه داد: کمک به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، استمهال تسهیلات واحد های تولیدی و کادر درمان، پرداخت تسهیلات به تولید کنندگان کالا های بهداشتی و پزشکی در قالب طرح پاک از جمله دیگر اقدامات بانک رفاه کارگران در حوزه تولید و اقتصادی کشور است.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران بیان داشت: بانک رفاه به عنوان بانکی سلامت محور همواره همراه و پشتیبان نظام سلامت کشور بوده و در ارائه خدمات با کیفیت به این جامعه اهتمام داشته است. در ایام شیوع کرونا علاوه بر مبتلا شدن تعداد زیادی از همکاران، ۱۳ تن از همکاران متعهد بانک نیز در راه خدمت به جامعه شهید شدند، اما با همه سختی ها هرگز خدمت رسانی تعطیل نشد.
لله گانی با اشاره به خدمات الکترونیک گفت: تحول اساسی در زیر ساخت های ارتباطی و بسترهای خدمات الکترونیک جزو برنامه های اصلی بانک رفاه کارگران است و اپلیکیشن های موبایل و اینترنت بانک، دستیار صوتی، امکان افتتاح حساب غیر حضوری و … نیز در همین راستاست.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: اجرای طرح ملی صدور نسخ الکترونیکی، از دیگر خدماتی است که این بانک با مشارکت سازمان های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت، تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و نظام پزشکی اجرایی کرده است که در این طرح  به جامعه پزشکان و مراکز طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی به منظور خرید تجهیزات مورد نیاز تسهیلات پرداخت می کند. 
لله گانی اظهار داشت: در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی پرداخت تسهیلات به کادر درمان، کمک های بلاعوض به دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی، اهدای آمبولانس از جمله خدمات این بانک به حوزه درمان کشور است.  
مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پایان خاطر نشان ساخت: این بانک در سال جاری با کسب رتبه ۷ از نظر شاخص فروش، در ردیف ۱۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت و همچنین کسب رتبه برتر مشتری مداری در چند سال متوالی، کسب رتبه برتر روابط عمومی در سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و سازمان های تابعه وزارت اموراقتصادی و دارایی بخشی از موفقیت های این سازمان که با تلاش و همت کارکنان و همراهی و اعتماد مشتریان شکل گرفته است و تلاش می کنیم بتوانیم بیش از گذشته در مسیر خدمت رسانی به هموطنان مان گام برداریم. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.