×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان در بازدید از شعبه جزیره خارک با قدردانی از تلاش کارکنان این شعبه به جهت کسب رتبه برتر کشوری، لزوم تلاش برای بهره گیری از توان علمی و عملیاتی موجود برای نیل به اهداف عالی بانک را یادآور شد و افزود: بانک ملی ایران مبنای ملی و مردمی دارد و از این رو همه اقدامات ما باید در راستای حفظ منافع کشور و مردم باشد.
معاون شعب بانک ملی ایران در این سفر که فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور، بهرام واقفی رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان و داریوش زراعت گر رئیس اداره امور شعب استان بوشهر نیز در آن حضور داشتند، با مدیران شرکت ملی نفتکش جزیره خارک نیز دیدار و گفت و گو کرد.
شرکت‌های نفتی، مشتریان استراتژیک بانک
مونسان در این دیدار با تاکید بر آمادگی بانک ملی ایران برای ارائه خدمات متنوع مالی و بانکی به فعالان اقتصادی، به شرایط و ضوابط حاکم بر نظام بانکی و نیز مقررات ارزی بانک مرکزی اشاره کرد و شرکت‌های تابعه وزارت نفت را مشتری استراتژیک بانک خواند.
وی افزود: بانک ملی ایران ظرفیت‌های بسیاری را در اختیار فعالان اقتصادی در حوزه بانکداری قرار داده و این آمادگی را دارد که با ظرفیت صددرصدی خدمات بانکی با کیفیت و قدرتمندی را به شرکت ملی نفتکش ایران ارائه کند.
مدیر شرکت ملی نفتکش در جزیره خارک نیز در این دیدار ضمن قدردانی از نحوه ارائه خدمات بانک ملی ایران، با اشاره به فعالیت‌های این شرکت از جمله بارگیری و حمل نفت خام صادراتی به بازارهای جهانی و تامین و توزیع نفت خام و سوخت مصرفی مورد نیاز بنادر و جزایر کشور، گفت: با توجه به نوع فعالیت‌ها و خدمات شرکت ملی نفتکش و ظرفیت‌های بانک ملی ایران در بخش نقل و انتقالات ارزی، همکاری دوطرف می‌تواند بیش از پیش گسترش یابد.
همچنین مونسان در دیدار با ابک دارابی مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز و محمد نوروزی فرد معاون مدیر مجتمع شرکت پایانه های نفتی خارک، در خصوص توسعه همکاری های فی مابین گفت و گو و بر آمادگی بانک ملی ایران جهت ارائه هرگونه خدمات بانکی به کارکنان آن شرکت تاکید کرد.
موسوی مدیر مجتمع شرکت پایانه های نفتی ایران نیز در این نشست اظهار کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، صنعت نفت به عنوان یک سازمان پیشرو همواره در کنار اهداف توسعه ای، تولید و صادرات بوده و اقدامات بزرگی در فضای پیرامونی خود انجام داده است.
همچنین معاون شعب بانک ملی ایران در دیدار با مدیران شرکت نفت فلات قاره جزیره خارک، ضمن تاکید بر لزوم تقویت تعاملات بانکی به حمایت های این بانک از صنعت نفت به عنوان یکی از اولویت های مهم اشاره کرد و گفت: بانک ملی ایران همواره رسالت خود را در این بخش که تاثیر مستقیمی بر پویایی و پیشرفت کشور دارد، ایفا خواهد کرد.
در این جلسه، مدیران ارشد شرکت نفت فلات قاره ضمن قدردانی از تعاملات و همکاری بانک ملی ایران به ویژه شعبه خارک به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود پرداختند و ابراز امیدواری کردند که تعامل سازنده این مجموعه با بانک ملی ایران بیش از پیش تداوم داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.