×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پایان تمام محدودیت های کرونایی در لیگ انگلیس از اول تیر ۱۴۰۰

به گزارش کیوسک خبر به نقل از تایمز، لیگ برتر می تواند دوباره در حضور تماشاگران برگزار شود. دولت انگلیس مصمم است تا ورود تماشاگران به ورزشگاه ها را تسهیل کند و باعث شود منچسترسیتی در پایان فصل در حضور تماشاگران جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
ظاهراً لیگ برتر می تواند در این فصل – فقط برای یک روز بازی – مقابل تماشاگران برگزار شود.  به دلیل همه گیری کرونا در حال حاضر بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شود. اکنون دولت انگلیس روز دوشنبه طرحی گام به گام را برای ورود تماشاگران به ورزشگاه ها  ارائه داد. بر این اساس ، رویدادهای ورزشی ممکن است “در اولین فرصت از ۱۷ ماه می (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰)” در مقابل هواداران برگزار شود.
اگر این برنامه واقعاً اجرا شود ، فقط آخرین روز مسابقه لیگ برتر در ۲۳ می  در مقابل هواداران برگزار می شود. فینال جام حذفی (۱۵ مه) هنوز هم باید بدون تماشاگر برگزار شود.  طبق این برنامه ، در ابتدا باید حداکثر ۱۰ هزار تماشاگر مجاز به ورود به ورزشگاه ها باشند.
همچنین  تمام محدودیت های کرونا تا ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد ۱۴۰۰) برداشته می شود.
این تصمیم برای سیتی تصمیم خوبی خواهد بود چرا که می تواند در پایان فصل قهرمانی خود را مقابل تماشاگران جشن بگیرد. این در حالی بود که فصل قبل لیورپول در شرایطی بدون تماشاگر جام قهرمانی را بالای سر برد.
این تصمیم ممکن است باعث شود تا یوفا انگلیس را به عنوان میزبان تمام بازیهای یورو انتخاب کند. در حال حاضر این کشور میزبانی چندین دیدار را در رقابت های یورو بر عهده دارد ولی با توجه به شرایط کرونایی، ممکن است این کشور میزبان تمامی دیدارها باشد.
انتهای پیام

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.