×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پاکسان تنها صادرکننده ممتاز در صنعت شوینده کشور

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: شرکت پاکسان در بیست‌وچهارمین مراسم روز ملی صادرات به عنوان صادرکننده ممتاز تندیس زرین این رویداد را از آن خود کرد.

نام شرکت پاکسان به عنوان تنها شرکت از گروه شرکت های تولیدکننده مواد شوینده و بهداشتی، در بین اسامی هشت شرکت صادرکننده ممتاز سال ۹۹ کشور قرار گرفت و از این مجموعه در مراسم روز ملی صادرات تقدیر شد.

به گزارش پاکسان نیوز، شرکت پاکسان با مدیریت مدبرانه موفق شد با برنامه های صادراتی و بهره گیری از علوم مدیریتی روز دنیا در خصوص توسعه صادرات به دیگر کشورها، اقدامات ارزشمندی را انجام دهد و با اجرایی نمودن برنامه های مدون این مجموعه، به عنوان «صادرکننده ممتاز کشور» دست پیدا کند.

بیست‌وچهارمین مراسم روز ملی صادرات، با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، عزت‌الله اکبری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و شماری از صادرکنندگان برتر کشور از دیگر میهمانان این مراسم بودند.

پاکسان پیش از هر نام دیگر

شرکت پاکسان به مدیرعاملی حسن بقائی توانست در سال جاری به عنوان تنها شرکت تولیدکننده مواد شوینده و بهداشتی صادرکننده ممتاز کشوری انتخاب شود.

بقائی در حاشیه این مراسم ضمن گفتگو با خبرنگار پاکسان نیوز گفت: شرکت پاکسان با پیاده سازی برنامه های کلان مدون خود و رصد دقیق بازارهای بین المللی توانست ضمن تثبیت صادرات به کشورهایی که به طور سنتی مشتری محصولات این مجموعه بودند به بازارهای جدید دیگری نیز راه پیدا کند که همین امر موجب دست آوردهای جدید در حوزه صادرات شد.

مدیرعامل پاکسان با بیان اینکه برنامه هدف‌گذاری پاکسان بر محور توسعه بازارهای داخلی و خارجی استوار است افزود: در این مجموعه با بهره گیری از توانمندی ها و امکانات توانستیم بعد از چندین دوره مجددا به صدر شرکت های ممتاز صادرکننده باز گردیم و به عنوان تنها شرکت تولیدکننده مواد شوینده و بهداشتی صادراتی در این مراسم معرفی شویم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از پرسنل پاکسان خاطرنشان کرد: بی شک توانمندی، کارآمدی، انرژی مضاعف و کار هدفمند پرسنل این مجموعه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در جهت تحقق جهش تولید بود و امیدواریم با عنایت خداوند متعال این روند کماکان ادامه پیدا نماید.

بقائی از ابتدای ورود به پاکسان با هدف تعالی این مجموعه اقداماتی را پایه گذاری و اجرائی نمود که در پایان سال مالی ۲۰۲۰ نتایج مثبت آن به بار نشست.

این شرکت توانست با کشف بازارهای جدید، به صادرات محصولات این مجموعه به دیگر کشورها شتاب مضاعف داده و دامنه حضور خود را در دیگر قاره ها افزایش دهد.

صادرات به لیبی، لبنان، کنیا، هند، بلغارستان و…به عنوان بازارهای جدید از اقدامات صادراتی بقائی بود که ضمن افزایش درآمدهای ارزی در دیگر بازارها نیز جایگاه خود را تثبیت کرد.

در سامانه انتخاب صادرکنندگان نمونه ۸۲۲ شرکت ثبت نام نمودند که در این بین ۳۸۰ متقاضی جزو واجدین شرایط شناخته شدند و از این میان ۸ شرکت به عنوان صادرکننده ممتاز و نام ۴۸ شرکت به عنوان صادرکننده نمونه معرفی شد.

این مراسم ۲۲دی ماه سال جاری در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.