×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش ایرنا، در دومین روز از آذرماه، بسته ورزشی ایرنا با اخبار، مصاحبه ها و گزارش هایی از ورزش ایران و جهان تقدیم شما می شود. همراه ما باشید.
عصبانیت «هالند» از سرمربی دورتموند
تعویض مهاجم جوان و گلزن تیم فوتبال دورتموند پس از به ثمر رساندن چهار گل توسط سرمربی این تیم، موجب عصبانیت او شد. جزییات بیشتر را در اینجا مطالعه کنید.

کنعانی‌زادگان: نگران خط دفاعی نباشید/اخراج گل‌محمدی درست نبود
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اخراج «یحیی گل‌محمدی» در دیدار روز گذشته مقابل صنعت‌نفت‌آبادان درست نبود، گفت: با سیدجلال حسینی زوج خوبی در خط دفاعی تشکیل داده‌ایم و هواداران نباید نگران فاز تدافعی ما باشند. توضیحات تکمیلی را در اینجا بخوانید.

طرح سوال از وزیر ورزش و جوانان در مجلس منتفی شد
«جمشید تقی‌زاده» معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت ورزش و جوانان از منتفی شدن سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش خبر داد. ادامه خبر در اینجا قابل دسترسی است.

داستان لیگ برتری‌ها و داوران؛ همان همیشگی
تنها دو هفته کافی بود تا متوجه شویم بازهم شاهد داستان‌ها و اختلاف نظر همیشگی بین تیم‌های لیگ برتری و داوران هستیم. جزییات بیشتر را در اینجا دنبال کنید.

پیکان دیدار نیمه کاره را از شهرخودرو بُرد
تیم فوتبال پیکان با برتری برابر شهرخودرو به‌نخستین برتری فصل خود در بیستمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های ایران دست یافت. با کلیک بر روی اینجا در جریان ادامه خبر قرار بگیرید.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.