×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ورود  ۲۵۰ هزار دوز واکسن کرونا به کشور تا پایان هفته/ دانشجویان و دستیاران تخصصی علوم پزشکی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند

وزیر بهداشت از انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت رفاه برای تحت پوشش بیمه قرار دادن دانشجویان علوم پزشکی و گروه‌های دستیاری خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایلنا، سعید نمکی وزیر بهداشت در نوزدهمین آیین پویش «ره سلامت» از تفاهمی با وزارت رفاه درباره پوشش بیمه تامین اجتماعی خبر داد و گفت: قراردادی را با بیمه تامین اجتماعی تنظیم کردیم تا مجموعه دستیاری و دانشجوهای دکترا و کارشناسی ارشد در زمان تحصیل به عنوان پایه‌ای از بیمه تامین اجتماعی استفاده کنند و بتوانند در آینده کاری آنرا ادامه دهند. 

نمکی درباره فرایند تزریق واکسن کرونا گفت: از فردا تزریق واکسن به۱۰۰ هزار نفر دیگر شروع می‌شود. ۲۵۰ هزار دوز دیگر نیز در این هفته به کشور می‌رسد و همراه با کادر درمان، خانه سالمندان و سایر گروه‌های هدف در نوبت واکسیناسیون قرار خواهند گرفت و امیدوارم تا پایان اسفند گروه‌های هدف واکسینه شوند. 

او درباره تولید واکسن داخلی گفت: تولید واکسن ملی به خوبی پیش می‌رود و در اردیبهشت آینده به عنوان یکی از تولید کنندگان مهم واکسن منطقه مطرح می‌شویم. در تولید واکسن داخلی تولید واکسن را با جهش‌ها می‌سنجیم و اگر در هر جهش قدرت حمایتی واکسن تضعیف شد در جهت تقویت آن اقدام خواهیم کرد.

ادامه دارد..

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.