×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
واکسیناسیون کرونا در بیمارستان نفت تهران به‌زودی آغاز می‌شود

واکسیناسیون پیشگیری از کرونا در بیمارستان نفت تهران مطابق با هماهنگی‌های لازم ازسوی وزارت بهداشت و درمان و سهمیه لحاظ شده، به‌زودی آغاز می‌شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، رضا شهرامی، مشاور اجرایی مدیرعامل این سازمان گفت: در برنامه واکسیناسیون، گروه نخست کادر درمان، مرحله دوم  گروه‌های  پرخطر و افراد سن‌بالا و بعد هم به ترتیب این واکسن باید به همه افراد زده شود؛ اینکه واکسیناسیون برای همه انجام شود بسیار اهمیت دارد زیرا سبب کنترل بیماری می‌شود.

وی افزود: صحبت‌های مختلف راجع به  کشور سازنده واکسن، بحث‌های حاشیه‌ای است که نباید به آنها اهمیت داد و این مسائل نباید واکسیناسیون را در کشور به تعویق بیندازد.

مشاور اجرایی مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار کرد: نکته‌ای که وجود دارد این است که ریسک واکسن، بیشتر از ریسک مصرف داروهای کرونا و ابتلا به این بیماری نیست، ضمن اینکه هر واکسنی که تولید شده است حتما امتحان شده و مراحل  تست را گذرانده است.

شهرامی تصریح کرد: واکسنی که در ایران توزیع می‌شود، در چند کشور دنیا تائید شده و سازمان غذا و دارو کشور نیز تائید کرده است، البته ناگفته نماند هر یک از واکسن‌ها که وارد شود و در کشور ساخته شود به‌طور حتم از نظر کارآیی‌های پزشکی آزمایش شده است و پس از آن به مرحله واکسیناسیون عمومی می‌رسد.

 وی عنوان کرد: اکنون با وزارت بهداشت و درمان برای آغاز واکسیناسیون هماهنگ شده است و سهمیه لازم تعلق گرفته است و به‌زودی مراحل اجرایی واکسیناسیون در صنعت نفت آغاز می‌شود.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.