×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هوای تهران قابل قبول است/ پیش‌بینی افزایش غلظت آلاینده‌ها در صبح سه‌شنبه

میانگین غلظت آلاینده‌های هوای پایتخت هم اکنون بر روی عدد ۸۶ قرار گرفته و تنفس هوای مطلوب در تهران در حد قابل قبول است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایلنا، بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت، میانگین غلظت آلاینده‌های هوای پایتخت هم اکنون بر روی عدد ۸۶ قرار گرفته و تنفس هوای مطلوب در تهران در حد قابل قبول است. در ۲۴ ساعت گذشته نیز میانگین غلظت آلاینده‌ها بر روی عدد ۶۱ قرار داشت و هوا قابل قبول بود. 

پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان می‌دهد در طول روز دوشنبه با افزایش تندی باد شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد شد. با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت دوشنبه برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق پایتخت پیش‌بینی می‌شود. 

در صبح روز سه‌شنبه (۵ اسفند ۹۹) افزایش غلظت آلاینده‌ها سبب کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد خواهد شد که عمدتاً ناشی از افزایش ترافیک، کاهش تندی باد و انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است. به‌تدریج با رشد ناپایداری جوی همراه با وزش باد نسبتاً شدید در بیشتر ساعات بعدازظهر، پراکندگی آلاینده‌ها و بهبود کیفیت هوا دوراز انتظار نخواهد بود. شایان‌ذکر است تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت سه‌شنبه، پراکندگی آلاینده‌ها و برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق را به دنبال خواهد داشت.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.