×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

در راستای تکریم نیازمندان عزیز میهنمان، شرکت فن آوران انیاک در حرکتی خیرخواهانه با موسسه خیریه نیکان ماموت آغاز به همکاری کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فن آوران انیاک، این شرکت با بهره‌مندی از تجربه بیش از بیست سال در حوزه ایجاد و توسعه زیرساخت‌های پرداخت، نسبت به آغاز پروژه جدیدی  با همکاری موسسه خیریه نیکان ماموت اقدام کرد.

از آنجائیکه موسسه خیریه نیکان ماموت در طول ۱۰ سال اخیر اقدامات بسیار قدرتمند و خیرخواهانه‌ای را در جهت یاری رساندن به معاش و زندگی طبقه نیازمند جامعه اسلامی مان پیش برده است، همواره در تامین نیازها و کالاهای اساسی خانوارها ، از یک سو از همیاری تولیدکنندگان و اقشار کمک رسان و دلسوز جامعه برخوردار بوده و از سوی دیگر با اتکا به مددکاران موسسه نسبت به توزیع کالاهای مورد نیاز خانوارها اقدام کرده است.

طی مذاکرات و نشست های سودمند شرکت فن آوران انیاک با موسسه خیریه نیکان ماموت بر آن شدیم تا با بهره وری از امکانات و زیرساختهای شرکت انیاک در فن آوری تراکنش و پرداخت امکانی فراهم شود تا نیازمندان تحت پوشش موسسه خیریه نیکان ماموت با در اختیار داشتن بن کارت ، بتوانند همانند سایر هموطنان میهن عزیزمان اقدام به خرید مایحتاج خود از فروشگاه های افق کوروش، هایپر فامیلی، سورنا و سایر پذیرندگان بن کارت انیاک نمایند. فرآیند و مکانیزم عمل طوری طراحی شده است که بخشی از مبالغ اختصاص یافته به سبد آذوقه به خانوارهای نیازمند و تحت پوشش موسسه خیریه مستقیماً به بن کارت آنها واریز شده و بطور متناوب از سوی موسسه نیکان شارژ میشود. بدین ترتیب تهیه بخشی از کالاهای مورد نیاز آنها توسط خیریه مرتفع شده و مشکلات توزیع در فصول مختلف سال نیز از بین میرود. سپس خانوار مربوطه برحسب نیاز خود عیناً مانند سایر اقشار و شهروندان جامعه به فروشگاه های افق کوروش( بالغ بر ۲۲۰۰ فروشگاه در سراسر کشور) و فروشگاه های ذکر شده مراجعه کرده و طعم لذت خرید را میچشند. بدین ترتیب با حفظ کرامت و ایجاد حس ارزشمندی در سرپرست خانوار، قدم کوچکی برداشته شده است که شرکت فن آوران انیاک سهمی هرچند ناچیز نسبت به این قشر محترم جامعه برداشته و موسسه خیریه نیکان ماموت نیز در راستای اهداف ارزشمند و خداپسندانه خود بیش از پیش شعار “سهم برابر” را پوشش دهد.

بنابراین گزارش، پروژه مذکور با همکاری این دو موسسه در آستانه ورود به دهه جدید آغاز شده و بر این باوریم که سایر موسسات خیریه که همواره با دستانی توانمند به سوی قشر نیازمند جامعه شتافته اند، به این پروژه پیوسته و اقدامات مشابهی را رقم خواهند زد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.