×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علی محمدی اظهار داشت: هزینه نسخ الکترونیکی داروئی بیماران تامین اجتماعی بصورت برخط به داروخانه ها پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه طرح نسخه الکترونیک در سطح کشور از سوی تامین اجتماعی بلحاظ شیوع کرونا و اجرای برنامه های عملیاتی گسترش یافته است، اظهار داشت: بعلت تامین نیاز مالی داروخانه های طرف قرار داد در سطح کشور و ارائه خدمات دارویی به بیمه شدگان این سازمان، هزینه دارویی نسخ الکترونیکی بصورت برخط پرداخت می شود.
دکتر محمدی تصریح کرد: داروخانه های طرف قرار داد می بایست بعلت محدودیت زمانی، نسخ الکترونیکی ارائه شده را تا ساعت ۲۴ همانروز در سامانه تکمیل یا حذف نمایند تا هزینه آن به حساب داروخانه واریز شود.
دکتر محمدی خاطر نشان کرد: داروخانه های طرف قرارداد در سطح استان باید در اسرع وقت شماره شبا از بانک رفاه اخذ و به واحد خرید راهبردی و اسناد پزشکی تامین اجتماعی ارائه نمایند.
گفتنی است سازمان تامین اجتماعی آرمان تامین اجتماعی دیجیتال را در سرلوحه امور خویش قرار داده است تا مخاطبین این سازمان که بیش از ۵۳ درصد جمعیت کل کشور را در بر دارد بتوانند بصورت الکترونیکی و آنلاین از خدمات این نهاد مردمی بهره مند شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.