×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
نمایندگان استان آذربایجان شرقی در کمک به سازمان تامین اجتماعی هم قسم هستند

به گزارش کیوسک خبر، یوسف داوودی در گفت‌و گو با آتیه‌آنلاین در حاشیه نشست مشترک مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اراده و مصمم بودن ۱۸ نماینده این استان به حل مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.

وی گفت: قول داده و مصمم هستیم در تامین مالی برای بازنشستگان تامین اجتماعی و بازپرداخت بدهی که دولت به سازمان تامین اجتماعی دارد، تمام تلاشمان را انجام داده و از اصلاح لایحه بودجه ۱۴۰۰ دفاع کنیم.

رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه زحمات مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قابل تقدیر است، افزود: امیدواریم نمایندگان استان و ریاست سازمان تامین اجتماعی با همکاری همدیگر در اصلاح لایحه بودجه ۱۴۰۰، مصوبات خوبی داشته باشیم که به نفع سازمان تامین اجتماعی و همچنین بازنشستگان این سازمان باشد. 

وی خاطرنشان کرد: در اصلاح لایحه تلاش داشتیم بیشتر از این‌ها به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی کمک شود، چرا که  کمک به سازمان و دفاع از حق آنها، کمک به کل افراد تحت پوشش این سازمان یعنی نیمی از جمعیت کشور است.

وی ادامه داد: آنچه ایده‌آل ما بود بر اساس محدودیت‌هایی که در کشور وجود داشت؛ اتفاق نیفتاد. 

وی همچنین با بیان اینکه دکتر سالاری تلاش فراوانی در این مدت جهت افزایش بودجه داشته است، بیان کرد: تمام تلاش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای انجام متناسب‌سازی و ادامه آن به بهترین شکل ممکن، دیده شد و شایسته تقدیر و قدردانی است. تلاش خواهیم کرد با همکاری و کمک یکدیگر وضعیت بهتر شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.