×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان با اعلام این خبر گفت: ممیزی خارجی سیستم مدیریت یکپارچه شرکت پاکسان توسط شرکتTUVNORDاتریش صورت گرفت و این مجموعه پس از احراز شایستگی موفق به تمدید و اخذ تاییدیه صدور گواهینامه های بین المللی سه استانداردISO9001:-2015،ISO14001:2015وISO45001:18001در بخش‌های مختلف شد.

وی با اشاره به اهمیت دریافت این گواهینامه ها افزود: این مجموعه پیشرو، با سابقه و قدیمی است و از سال۷۴ اقدامات مربوط به استانداردسازی بخش های مختلف را پیاده سازی کرده است و اکنون چهارمین سال است که شرکتTUVNORDجهت انطباق سنجی استانداردهای این مجموعه اقدام می کند.

به گزارش پاکسان نیوز، هوشنگ ایزدپناه سرممیز شرکتTUVNORDهدف از برگزاری این جلسه را انطباق ممیزی های داخلی شرکت پاکسان با استانداردهای بین المللی معرفی کرد.

شایان ذکر است این ممیزی از ششم تا نهم مهرماه سال جاری صورت گرفت و سازمانی که موفق به اخذ سه استاندارد در زمینه کیفیتی، ایمنی و محیط‌زیست شود و قادر به ایجاد ارتباط و پیاده‌سازی این سه سیستم بطور همزمان در سازمان خود گردد، نامزد دریافت گواهینامهIMSبه معنای “مدیریت یکپارچه کیفیت، ایمنی و زیست محیطی” می‌شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.