×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان با اعلام این خبر گفت: ممیزی خارجی سیستم مدیریت یکپارچه شرکت پاکسان توسط شرکت TUVNORD اتریش صورت گرفت و این مجموعه پس از احراز شایستگی موفق به تمدید و اخذ تاییدیه صدور گواهینامه های بین المللی سه استاندارد ISO9001:-2015، ISO14001:2015 و ISO45001:2018 در بخش‌های مختلف شد.

وی با اشاره به اهمیت دریافت این گواهینامه ها افزود: این مجموعه پیشرو، با سابقه و قدیمی است و از سال۷۴ اقدامات مربوط به استانداردسازی بخش های مختلف را پیاده سازی کرده است و اکنون چهارمین سال است که شرکت TUVNORD جهت انطباق سنجی استانداردهای این مجموعه اقدام می کند.

به گزارش پاکسان نیوز، هوشنگ ایزدپناه سرممیز شرکت TUVNORD هدف از برگزاری این جلسه را انطباق ممیزی های داخلی شرکت پاکسان با استانداردهای بین المللی معرفی کرد.

شایان ذکر است این ممیزی از ششم تا نهم مهرماه سال جاری صورت گرفت و سازمانی که موفق به اخذ سه استاندارد در زمینه کیفیتی، ایمنی و محیط‌زیست شود و قادر به ایجاد ارتباط و پیاده‌سازی این سه سیستم بطور همزمان در سازمان خود گردد، نامزد دریافت گواهینامهIMS به معنای “مدیریت یکپارچه کیفیت، ایمنی و زیست محیطی” می‌گردد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.