×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مسیر فکر تا اجرا در پاکسان کوتاه شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: شرکت پاکسان در نظر دارد با استفاده از ظرفیت های موجود در گروه مدیریت صنعت شوینده، محصولات جدید صنعتی تولید کند.

حسن بقائی مدیرعامل پاکسان ضمن اشاره به طرح های توسعه ای در دست اقدام این مجموعه گفت: شرکت پاکسان در نظر دارد با استفاده از ظرفیت های موجود در گروه مدیریت صنعت شوینده محصولات جدید صنعتی تولید کند.

بقائی با بیان اینکه در واحد R&D شرکت پاکسان طرح های خوبی در حال بررسی است افزود: امیدواریم بتوانیم با تولید محصولات زیست تخریب پذیر و دوستار محیط زیست گام دیگری در جهت دوستی صنعت و محیط زیست برداریم.

وی که در حاشیه دیدار امیرعلی نعمت اللهی از پاکسان، سخن می گفت در ادامه تاکید کرد: در راستای طرح های توسعه ای این مجموعه برنامه های بسیار خوبی در حوزه صادرات انجام شده و در تلاشیم با اجرای دقیق این برنامه ها عمق نفوذ محصولات صادراتی را افزایش دهیم تا به ماندگاری فزاینده‌ای در بازارهای جهانی دست پیدا کنیم.

وی توسعه صادرات به دیگر کشورها را مسیر مناسب درآمدزایی دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرکت پاکسان موفق به کسب رتبه ممتاز در بین صادرکنندگان محصولات شوینده و بهداشتی شد و این نشان دهنده این است که پاکسان با تدوین برنامه های میان مدت و بلند مدت در بعد بازاریابی و فروش در تلاش است تا دامنه کشورهایی که مقصد صادرات محصولات این شرکت هست را گسترش دهد.

مدیرعامل پاکسان به ابتکارات صورت گرفته در جهت کاهش هزینه ها و افزایش راندمان و بازدهی سازمانی اشاره کرد و افزود: در این راستا اقدامات خوبی در پاکسان صورت گرفته که می توان به طراحی و ساخت کاتر خط تولید صابون که کاملا بومی سازی شده اشاره کرد که با دانش درون سازمانی ساخته و به خطوط تولیدی این مجموعه اضافه شد و نشان داد که می توان با جستجوی راه های جدید مسیر فکر تا اجرا را به بهترین نحو ممکن کوتاه نمود.

وی ضمن اشاره به عناوین و افتخارات شرکت پاکسان در سال جاری یادآورشد: شرکت پاکسان در تازه ترین رتبه بندی، در بین شرکت های برتر کشور قرار گرفت و افتخار دیگری به ویترین افتخارات و اندوخته های معنوی پاکسان اضافه شد.

خبرنگار: نداسادات بنی کمالی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.