×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: با برنامه‌ریزی حساب شده و مدیریت جهادی می‌توان به اهداف در جهش تولید دست یافت.

حسن بقائی مدیرعامل پاکسان سه‌شنبه هشتم مهرماه سال جاری به صورت شبانه و سرزده از بخش های مختلف کارخانه بازدید و مسائلی را برای مدیران و کارکنان این مجموعه بازگو کرد.

مدیرعامل پاکسان ضمن اشاره به اهمیت حفظ تداوم تولید افزود: اوایل حضورم در پاکسان شدیدترین محدودیت ها به لحاظ منابع و مواد اولیه را داشتم که این امر کار را برای ادامه دشوار می نمود، اما با هدفی که برای ورود به این مجموعه داشتم به عنوان یک سرباز اقتصادی و با همت تمامی همکاران، سختی های کار را به جان خریدیم تا چرخ های این مجموعه قدیمی، خوشنام و ارزشمند از حرکت باز نیاستد.

بقائی با تاکید بر اینکه در شرایط سخت و تهدیدهای موجود، فرصت های بزرگی هم وجود دارد، یادآور شد: با برنامه ریزی حساب شده و مدیریت جهادی می توان به بخش قابل توجهی از اهداف در جهش تولید دست یافت.

پاکسان بنگاه جهادی و چابک در راه جهش تولید

بقائی ضمن بازدید از دیگر بخش های پاکسان با تاکید بر اهمیت کار تیمی گفت: ما در مجموعه پاکسان، هدف و همت اصلی خود را تحقق جهش تولید و تبدیل پاکسان به یک بنگاه تولیدی جهادی و چابک قرار داده ایم.

وی با اشاره به ظرفیت های تولید بالای شرکت پاکسان خاطرنشان کرد: پتانسیل بسیار بالایی در این مجموعه وجود دارد، کارکنان وفادار و نجیب، بسترهای مناسب در تولید محصولات با کیفیت، برندهای منحصربه‌فرد و… ظرفیت هایی است که می‌تواند از دل هر تهدیدی، بهترین فرصت‌ها را ایجاد کند و ما در پاکسان عزم خود را برای آن جزم کرده ایم.

بقائی توسعه شرکت را در گرو اجرای استراتژی های مدون شرکت در چهارچوب نظام نامه شرکت معرفی کرد و یادآورشد: در این مجموعه به همراه تیم مدیریتی جدید با رویکردی نوین و بهره مندی از به روزترین متدهای مدیریتی، برای اجرایی کردن این ادعا فقط شعار نمی‌دهیم بلکه برنامه‌های بسیط و روشنی داریم و معتقدیم

دوره آزمون و خطا دیگر تمام شده و یک راه بیشتر نداریم آن هم در واقع همان اقتصاد مقاومتی است و مدیریت جهادی که منبعث از فرهنگ ولایت مداری و عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله) است.

مدیرعامل شرکت پاکسان در ادامه با اشاره به اینکه دستیابی به موفقیت در گرو حمایت دستگاه ها و سازمان‌هاست افزود: رهبر معظم انقلاب، ریاست قوه قضائیه، دولت و مجلس حمایت از صنعت را از شروط پیشرفت کشور معرفی کرده اند.

وی ضمن تاکید بر لزوم توجه ویژه به تولید یادآورشد: دیگر دستگاه های ذی ربط از جمله بانک مرکزی در تسریع تخصیص ارز برای تامین مواد اولیه وارداتی، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان پیرامون واقعی شدن قیمت مواد شوینده در راستای حمایت از مصرف کننده و تقویت بنگاه های تولیدی باید گام بردارند و بازوی صنعت در تداوم فعالیت خطوط تولید در راه دستیابی به جهش تولید باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.