×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از بیدنا، حامد کریمی مدیر روبط عمومی پاکسان که سخنران این جلسه مجازی بود با تشکر از فراهم شدن این فرصت و برگزاری این وبینار، برای یادگیری و ارتقای هرچه بیشتر سطح اطلاع رسانی شرکت ها اهداف و فعالیت سازمان ها بیان داشت: در کشورما متاسفانه تعریف درستی از روابط عمومی که با قدرت، ساز و کارهدفمند یک سازمان را ایجاد کند، وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی پاکسان افزود: واحدهای روابط عمومی نیاز به تغییر نگرشی دارند که به اشتباه در سازمان ها نهادینه شده و باید این مساله را درک کنند که آنها مغز متفکر جامعه و سازمان هستند. به این معنی که باید افکار عمومی را با خود و سازمانشان همراه کنند.

وی خاطرنشان کرد: از نقاط قوت مدیران روابط عمومی آن است که چشم، گوش و زبان او تحلیلگر باشد، چرا که آنها تدوین گر نیستد بلکه تحلیل گر هستنند به اهمیت و جایگاه مدیران روابط عمومی شرکت ها پرداخت و در ادامه ویژگی های آن را اینگونه برشمرد:

اساس ویژگی مدیران برای همه یکسان نیست. برای یک سری از روابط عمومی ها خاص است مثلا آنها به صورت متداوم آنلاین هستند، جنبه نقد پذیری دارند، قانونمند، صبور و مهربان و فارغ از هرگونه وابستگی جناحی و سیاسی هستند.

در همین مرحله اول روابط عمومی گروه بهشهر به درستی در این مسیر گام برداشته است و برگزاری این وبینار فضا را برای همدل کردن دیگر روابط عمومی های تابعه این شرکت فراهم کرده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.