×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدرنیزه سازی فرآیندهای شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون، در مسیر اجرا قرار گرفت

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون، وبسایت اختصاصی این شرکت جهت توسعه خدمات و پاسخگویی به نیازهای سایبری کارکنان با رویکرد ایجاد بستر خدمات نرم افزاری مناسب برای الکترونیکی شدن فرآیندها، راه اندازی شد. همچنین این پایگاه به عنوان مرجع اطلاع رسانی رسمی سازمانی در دسترس خواهد بود.
با درک این ضرورت که حضور موثر در فضای مجازی راهی کارآمد در جهت ایجاد فضای همدلی و افزایش تعهد سازمانی میان کارکنان این شرکت در ستاد و استانها و هماهنگی حداکثری با سیاستهای بانک توسعه تعاون خواهد بود، با توجه به تائید مطلوبیت و اثربخشی عملکرد تارنمای این شرکت از سوی هیأت مدیره، فعالیت این پایگاه، آغاز شد.
همچنین بنا بر این گزارش دسترسی کارکنان و مشتریان ذینفع شرکت به سامانه های مورد نیاز، از جمله مزیت های تارنمای مذکور است و مقرر شده تا سامانه های دیگری که در شرکت در حال برنامه ریزی می باشند، به این بستر افزوده شوند تا ظرفیت و امکان ارائه خدمات از راه دور و بدون حضور فیزیکی کارکنان و مشتریان فراهم گردد.
همچنین با توجه به نیازهای تخصصی سازمانی هر واحد به فضای سایبری و تارنمای اینترنتی، شورای سردبیری متشکل از نمایندگان واحد های مختلف شرکت در جهت همسان سازی نیازها و بروزرسانی یکپارچه تارنمای اینترنتی تشکیل شده است.
شایان ذکر است که سایت شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون با آدرس www. sltt.ir هم اکنون در دسترس عموم به ویژه پرسنل گرانقدر این شرکت قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.