×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ما برای صیانت از افتخار ملی وظیفه سنگینی داریم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان‌نیوز: از شرکت پاکسان در هجدهمین جشنواره “تولید ملی افتخار ملی” تقدیر شد.
شرکت پاکسان تندیس زرین هجدهمین جشنواره “تولید ملی افتخار ملی” را از آن خود کرد و به عنوان واحد برتر تولیدی در گروه محصولات دارویی، بهداشتی و آرایشی معرفی شد.
حسن بقائی مدیرعامل پاکسان با اعلام این خبر گفت: شرکت پاکسان در این برهه زمانی که بسیاری از صنایع با مشکلات عدیده ای در تامین مواد اولیه و مشکلات ناشی از تحریم روبه رو هستند توانست با برنامه ریزی و تدوین برنامه و ارائه راهکارهای استراتژیک بر مشکلات غلبه نموده و به عنوان یکی از مفاخر با سابقه صنعتی در کشور بدرخشد.
وی با اشاره به توان فنی و خود اتکایی مدیران و پرسنل این مجموعه یادآورشد: این موفقیت ها قطعا تصادفی نیست و از تلاش و عزم همه جانبه تمامی بخش های شرکت پاکسان نشأت گرفته و نشان می دهد که در این مجموعه، ما قادر هستیم کارهای بزرگ دیگری نیز انجام دهیم.
بقائی تنها عزم و اراده جمعی برای دستیابی به موفقیت را کافی ندانست و افزود: برای کسب موفقیت مولفه های زیادی لازم است که عزم جمعی و اراده گروهی تنها بخشی از نیروی محرکه دستیابی به موفقیت را تامین می کند برای قرار گرفتن در مسیر درست به برنامه ریزی در جهت بهره برداری از همه امکانات نیاز داریم.
مدیرعامل پاکسان در ادامه ضمن اشاره به آنچه که پاکسان را در ردیف شرکت های برتر ایران و افتخار ملی صنعت جای داده است خاطر نشان کرد: کسب عنوان واحد برتر تولیدی در گروه محصولات دارویی، بهداشتی و آرایشی متعلق به تمامی پرسنل این مجموعه است و ما برای صیانت از آن و تکرار این افتخار در سال‌های آینده وظیفه سنگینی بر عهده داریم.
به گزارش پاکسان نیوز، در این جشنواره که به همت خانه صنعت، معدن و تجارت و با حضور مسئولان قوای سه گانه و همچنین مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت در کنار پیشکسوتان عرصه تولید و به منظور تقدیر از مدیران واحدهای برتر صنعتی برگزار شد، شرکت پاکسان تندیس زرین این جشنواره را از آن خود کرد.

هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی واحدهای صنعتی و تولیدی است که نسبت ظرفیت تولید یک ساله آنها در مقایسه با دوره پیش، اشتغال ایجاد شده، میزان صادرات و رشد آن و همچنین ابتکارها و نوآوری‌ها و…. افزایش یافته باشد.
ثبت در بانک‌های اطلاعاتی، داخلی سازی خطوط تولید، همکاری با دانشگاه‌ها، توجه به تحقیق و توسعه و تعداد شاغلان در این بخش، برخورداری از آزمایشگاه تخصصی و به روز، ارائه محصولات جدید، کاربرد اقتصادی تحقیقات، توسعه، تعمیر، بازسازی و به روزرسانی واحدها، کاهش مصرف انرژی، نظام مشارکتی، توجه به محیط زیست و ورزش، مسئولیت‌پذیری اجتماعی، تحقق استانداردهای داخلی، بین‌المللی و کیفیت، ارائه خدمات رفاهی به کارکنان، ثبت اختراعات و همچنین حضور در سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی نیز از دیگر شاخص‌های در نظر گرفته شده است.
“جشنواره تولید ملی- افتخار ملی” همه ساله به همت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و با حمایت دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، با هدف تبیین و معرفی چالش‌ها و فرصت‌های “تولید ملی” برگزار می‌شود.

خبرنگار: نداسادات بنی کمالی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.