×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش ایرنا، محمود فکری در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ماشین سازی تبریز که در چارچوب هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با نتیجه یک بر صفر به سود آبی پوشان پایتخت پایان یافت، اظهار داشت: هنوز تیم آن طور که باید شکل نگرفته است و بعد از مسابقه با فولاد که بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، نیاز مبرم به سه امتیاز دیدار مقابل ماشین‌سازی داشتیم.  

سرمربی استقلال تهران گفت: ماشین‌سازی امروز بازی بسته‌ای ارائه داد و همین مساله باعث شد یک مقدار کارمان سخت شود. اواخر نیمه نخست بازیکنان ما خوب ظاهر شدند و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند. ضمن اینکه در نیمه دوم نیز خوب بازی کردیم.  

وی اضافه کرد: البته معتقدم هم در نیمه نخست و هم در نیمه دوم، داور می‌توانست به سود استقلال پنالتی اعلام کند اما باید منتظر بمانیم تا کارشناسان داوری اظهارنظر کنند.  

فکری گفت: در مجموع در دیدار مقابل ماشین‌سازی موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و اگر می‌توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم، گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم اما مهم برای ما سه امتیاز بود که خوشبختانه به این هدف رسیدیم و امیدواریم در دیدارهای هفته‌های آینده هماهنگ‌تر عمل کنیم.  

سرمربی استقلال تهران در پاسخ به سوال دیگری درباره اتفاقات دیدار مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: در آن مسابقه از یک سو ناظر مسابقه و داور چهارم نباید اجازه می‌دادند فضا برای بی‌احترامی‌ها ایجاد شود و از سوی دیگر فوتبال ورزش جوانمردانه‌ای است و نباید یکدیگر را تحریک کرده و به هم توهین کنیم.  

فکری افزود: کسانی که باعث شدند در دیدار مقابل فولاد خوزستان الفاطی را بکار ببرم و آبرویم برود، نمی‌بخشم و به خدا واگذار می‌کنم. ضمن اینکه از کسانی که آن الفاظ را شنیدند، عذرخواهی می‌کنم.  

وی اضافه کرد: حق هر تیمی است که در یک فضای کاملا جوانمردانه فوتبال بازی کند. من و بازیکنانم و کادر فنی تیم، حق داریم در فضای سالم فوتبال بازی کنیم و فوتبال نیز یک ورزش کاملا جوانمردانه است.  

سرمربی استقلال افزود: در درجه اول از داور چهارم و ناظر بازی گلایه دارم زیرا نباید این فرصت را بدهند حریف از دقیقه یک بازی بی احترامی، تحریک و فحاشی کند و اگر حرفی زدیم بلافاصله فیلم بگیرند و پخش کنند. داور چهارم و ناظر مسابقه این فرصت را نباید به هیچ یک از دو تیم بدهند. 

فکری گفت: از دقیقه یک مسابقه به داور چهارم و ناظر مسابقه تذکر دادم که نیمکت حریف مسموم است و هر تیمی مقابل فولاد بازی می‌کند چه امسال و چه سال‌های گذشته، دنبال این هستند بحث روانی نیمکت فولاد را کنترل کنند و این خیلی بد است و سازمان لیگ نباید چنین اجازه ای را برای حرکات ناشایست به تیم‌ها بدهد. 

وی تأکید کرد: کار ناپسندی است که کسی را تحریک کرده و به او توهین کنیم و بعد دوربین بیاوریم و فیلم بگیرم و پخش کنیم. ما مسلمان و شیعه حضرت علی(ع) هستیم. کجای قران گفته آبروی یک نفر را با فیلمبرداری و پخش آن می‌توان برد؟!

سرمربی استقلال اضافه کرد: می‌خواهند بگویند محمود فکری فحاشی کرده است. همه ایران محمود فکری و نیمکت تیم فولاد و دوستان دیگر که هنوز پرونده‌های باز در کمیته انضابطی دارند، می‌شناسند. 

وی گفت: از این رفتارها چه چیزی می‌خواهیم بدست بیاوریم. می‌خواهیم آبروی فکری را ببریم که چه بشود؟ مگر منِ محمود فکری کم جام دیدم یا کم رنگ برد و باخت را دیده‌ام؟ الحمدالله در نیمکت فولاد مربی‌هایی هستند که برد و باخت‌های مختلف را دیدند. آیا سه امتیاز این قدر ارزش دارد که انواع و اقسام کارها را انجام دهیم؟
فکری ادامه داد: در این یک هفته خودم، خانواده‌ام و بسیاری از دوستانم به خاطر اینکه الفاظی بکار بردم، سرشان را بالا نمی‌آورند. ولی چرا باید فضایی ایجاد کنیم تا آبروی هم را ببریم؟
وی گفت: من در حریم امن و منطقه فنی خودم بودم و در این منطقه که حریم امن من است نباید دوربین بگذارند و استراق سمع کنند. آیا در منطقه فنی من باید نامحرم حضور داشته باشد؟ اینها مسائلی است که در فوتبال‌مان داریم و واقعا متاسف هستم. 

فکری افزود: کسانی را که باعث و بانی آبروریزی من شدند نمی‌بخشم و به خدا واگذار می‌کنم. همچنین از همه کسانی که این الفاظ را شنیدند عذرخواهی می‌کنم اما نه از کسانی که باعث و بانی این اتفاق بودند. در نزد خداوند، آبروی بنده‌هایش بسیار عزیز است و مطمئن باشید جواب کارهای خود را می‌گیرند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.