×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
فاز دوم مرکز داده شرکت انتقال‌داده‌های آسیاتک، در تراز ۱۰- برج میلاد تهران به بهره برداری رسید

آسیاتک در سال ۱۳۹۲ با دریافت مجوز IDC از مرکز ملی فضای مجازی، ارائه خدمات میزبانی و اشتراک مکانی مراکزداده خود را شروع کرده و پس از برنده شدن در مزایده عمومی تجهیز، راه‌اندازی و بهره برداری از فضای مخابراتی برج میلاد تهران، تنها بهره‌بردار انحصاری خدمات مخابراتی و دیتای این مجموعه است.

در فاز اول خدمات دیتا سنتر آسیاتک در برج میلاد، تعداد۲۶۰ رک در تراز ۲۸۴+، ۴۰ دستک با ظرفیت ۱۶۰ لینک در تراز ۲۹۷+ و بهره‌گیری از دکل مخابراتی در راس برج، به بهره برداری رسیده بود. فاز دوم و تکمیلی دیتاسنتر آسیاتک، در سلول های امن تراز ۱۰- برج میلاد تهران اجرا شده که در آن، هشت سلول اختصاصی هر یک با ظرفیت ۳۰ رک، جایگاه یابی شده است.

از جمله نکات مهم و قابل توجه این مرکز، ارایه خدمات در فضایی بالغ بر ۹۰۰ مترمربع، با استفاده از بروزترین زیر ساخت های امنیت داده و امنیت فیزیکی تجهیزات و همچنین تامین برق مورد نیاز دیتاسنترهای آسیاتک از ۲ بستر زیرساخت شهری، ۴ مسیر اضطراری و ۲ مسیر تغذیه باتری است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خدمات دیتا سنتر آسیاتک در تراز ۱۰- برج میلاد با  شماره ۱۵۴۴ داخلی ۱۴۳۰ تماس حاصل کرده، یا ازطریق این صفحه نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمایید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.