×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، در گزارش ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)  برای بررسی اوضاع کیفی خودروهای سواری تولیدی مهرماه امسال، تنها یک خودرو پنج ستاره دیده می‌شود اما از سوی دیگر خودروی تک ستاره کیفی هم تولید نشده است.

طبق ارزیابی‌ها سه خودرو سواری چهار ستاره و ۲۰ خودرو سه ستاره کیفی و همچنین دو خودرو، دو ستاره شده‌اند.

در این گزارش برای خودروهای سواری تولیدی در شهریورماه، در سطح قیمتی یک، تنها به خودروی تیگو ۷ اشاره شده که توانسته سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهد. 

در سطح قیمتی دو، پژو ۲۰۰۸ تولیدی شرکت ایران‌خودرو پیکاپ توانسته نمره کامل را در این ارزیابی کسب کند و تنها خودرو پنج ستاره کیفی این گزارش باشد. پس از آن  هایما S۷ اتوماتیک در رده‌ خودروهای چهار ستاره کیفی قرار گرفته است.

در همین سطح قیمتی، خودروهای جک S۵، جک S۳، تیگو ۵، SWM G۰۱ و آریزو ۵ توربو سه ستاره کیفی را کسب کرده‌ و MVM X۳۳ S هم دو ستاره از پنج ستاره کیفی را دریافت کرده است.

در گروه قیمتی چهار و در میان خودروهای سواری تولیدی در مهرماه امسال، پژو ۲۰۷ و دناپلاس در این ارزیابی موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.  

علاوه براین، محصولات پژو ۲۰۶ صندوقدار و مدل بدون صندوق آن، دنا، رانا، سورن (ایران‌خودرو تبریز)، پژو پارس اتوماتیک (تولید ایران‌خودرو کرمانشاه)،  پژو پارس (ایران‌خودرو کرمانشاه، فارس، تهران، خراسان، مازندران و صنایع خودروسازی فردا) و سمند تبریز توانسته‌اند سه ستاره از پنج ستاره کیفی را در سطح قیمتی چهارم به خود اختصاص دهند.

در این گروه، پژو ۴۰۵ خراسان نیز در رده دو ستاره کیفی قرار گرفته است.

در خودروهای سواری در سطح قیمتی پنج نیز محصولات کوییک (سایپا) و کوییک R (پارس‌خودرو)، تیبا ۲ و تیبا ۲ پلاس (سایپا)، تیبا و ساینا (سایپا-سیتروئن) موفق به کسب سه ستاره کیفی شده‌اند.

در مدل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.