×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
عملکرد سازمان تامین اجتماعی در حوزه ارتباطات مردمی در میان یکصد وزارتخانه ودستگاه اجرایی قابل تقدیر شناخته شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، اداره کل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به استناد نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و همچنین آیین نامه ها و دستورالعمل اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و برنامه جامع اصلاح نظام اداری ابلاغی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، هر ساله اقدام به ارزیابی و پایش الکترونیکی عملکرد وزارتخانه ها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی در حوزه ارتباطات مردمی می کند که نتایج نهایی آن در جشنواره شهید رجایی منعکس می شود.
شاخص های رسیدگی به ارتباطات مردمی و ارتباطات مردم و دولت به ترتیب با ۱۵ و ۲۰ امتیاز و در مجموع با ۳۵ امتیاز عملکردی، مشتمل بر زیرشاخص هایی همچون درصد پاسخگویی به شکایات، درخواست ها و گزارش های مردمی، متوسط زمان رسیدگی به مطالبات مردمی، کیفیت پاسخگویی، ملاقات مردمی، تعامل و همکاری در راستای حل مشکلات مردمی، درصد رضایت مردم و.. است.
بر همین اساس و پس از اجرای فرایند سنجش و تحلیل داده ها، سازمان تامین اجتماعی در ارزیابی سال ۹۹(عملکرد سال ۹۸) به ترتیب با کسب ۶۲/۱۴ و ۲۰ امتیاز در شاخص های مذکور و با مجموع ۶۲/۳۴ امتیاز از ۳۵ امتیاز و از میان یکصد وزارتخانه، سازمان و دستگاه اجرایی، رتبه پنجم در حوزه ارتباطات مردمی را کسب کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.