×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

در حالی امسال ۱۳ آذر ماه روز بیمه را در کنار یکدیگر یادآور می‌شویم که بحران شیوع کرونا شرایط غیرمنتظره و خاصی را نه‌تنها در کشور، که در کل‌ جهان حاکم کرده است. سایه ویروس کرونا بر بازارهای مالی جهان گواه این است که مدیران بنگاه‌های تجاری همیشه باید نگاه پیشگیرانه توام با مدیریت‌ریسک را بر تصمیمات خود متمرکز کنند چراکه بیماری کووید۱۹ این حقیقت را آشکار کرد که ریسک‌های تجاری در جهان درحال افزایش است. اما همه این‌ها سبب نمی‌شود که سالروز بیمه در تقویم اقتصادی ایران را فراموش کنیم و چه بسا ۱۳ آذر ماه ۹۹ برای بیمه‌گران خاص‌تر از سال‌های گذشته است چراکه می‌آموزیم و تجربه می‌کنیم که صنعت بیمه همیشه در بزنگاه‌های مهم می‌تواند پشتیبان اقتصادملی باشد.

شرکت بیمه معلم نیز در مدت اخیر تلاش کرده است در شرایط بحران‌اقتصادی ناشی از ویروس کرونا با اتکاء به سند استراتژیک خود همچنان برنامه‌هایش را پیش برده و محقق سازد. شاهد این مدعا، اقدامات جهت ثبت نهایی افزایش سرمایه ۱۸۰ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی‌دارایی‌ها، کنترل فصلی برنامه‏های عملیاتی و ارزیابی عملکرد شعب مبتنی بر سود، موفقیت در مناقصات بزرگ کشور ، افزایش تولید حق‌بیمه و رشد سرمایه‌گذاری‌ها است. باید تاکید کنیم، شیوع کرونا اگرچه مناسبات اقتصادی را تحت تاثیر قرار داد؛ اما بیمه معلم با توسعه زیرساخت‌های الکترونیک تلاش کرده از این شرایط بحرانی، فرصت بسازد در همین زمینه:

– راه‌اندازی وب‌سایت فروش آنلاین و سامانه اعلام خسارت آنلاین جهت کاهش مراجعات در دوران شیوع کرونا، معرفی پوشش‌های کرونا و پرداخت غرامت فوت بر اثر کرونا

– توسعه زیرساخت‌ها جهت برگزاری دوره‌های آموزشی، همایش‌ها و جلسات کاری به صورت مجازی از جمله اقدامات بیمه معلم در این دوران است.

بدون‌شک شیوع کرونا منجر به ظهور شیوه جدیدی در سبک عملکردی بنگاه‌های تجاری شده است و در همین ارتباط:

بیمه معلم با اجرای کمپین” از بلا فاصله بگیرید” تلاش کرده تا سهم خود را در تغییر سبک زندگی مردم ایفاء کند.

در پایان، روز ۱۳ آذر ماه را که با نام بیمه گره‌خورده است به تمامی کارکنان فهیم صنعت بیمه کشور تبریک می‌گوییم و برای روح بزرگ کارکنانی که در مسیر خدمت‌گذاری به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند از ایزد متعال آرامش را خواستاریم.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.