×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر زهرا نویدی فرد در بازدید نماینده منتخب مردم دشتستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بیمارستان مهر گفت: به عنوان خدمتگزار در سازمان تامین اجتماعی در مسیر ارائه خدمت رسانی به مردم با تمام توان و ظرفیت پیگیر و پاسخگوی مطالبات به حق مردم خواهیم بود و از هیچ اقدامی در این زمینه فروگذار نخواهیم کرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر در خصوص توسعه بیمارستان مهر و افزایش خدمات درمانی این مرکز گفت: طراحی و کاربری ساختمان اولیه بیمارستان مهر دی کلینیک و ارایه خدمات سرپایی بوده که با تدبیر مسولین و نیاز مردم به عنوان بیمارستان تک تخصصی زنان و زایمان راه اندازی شد.
دکتر نویدی فرد اظهار داشت: اکنون با تغییر مقررات و الزامات وزارت بهداشت و رشد و افزایش جمعیت بیمه شدگان و حسب نیاز فعلی ضرورت توسعه این مرکز درمانی از اولویت های سازمان تامین اجتماعی به شمار می رود که  قطعا پس از اجرا، نوید بخش تحولی شگرف در خدمات درمانی سازمان در شهرستان خواهد شد.
وی افزود: اعتبار طرح توسعه ۶۴ تختخوابی بیمارستان مهر برازجان جزو برنامه های سال جاری سازمان تامین اجتماعی بوده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
دکتر نویدی فرد همچنین در خصوص بهره برداری از پروژه در حال احداث پلی کلینیک تامین اجتماعی برازجان گفت: پروژه احداث این مرکز درمانی با بیش از ۴۲۰۰ متر مربع مساحت در حال انجام مراحل تاسیساتی است و پس از تجهیز تا پایان سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد.
دکتر ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان و اهدا گل و تقدیراز کارکنان، از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به بیمه شدگان قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد با همکاری و مساعدت سایر دستگاه های مرتبط، نیازهای این مرکز درمانی هر چه سریعتر بر طرف شود.
دکتر رضایی با اعلام اینکه گشایش امور و مشکلات مردم تنها خواسته نمایندگان است، گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و بهتر به جامعه بیمه شدگان تامین اجتماعی و ایجاد احساس امنیت برای این قشر زحمتکش اماده تعامل و همکاری لازم هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.