×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سعید بشرخواه با اشاره به اجرای طرح شناسایی مدیران آینده، اظهار داشت: منابع انسانی ارزشمندترین منابع سازمانها محسوب می‌شوند که با تلاش همگانی و ایجاد همگانی میان آنها و بکارگیری صحیح از آنان و دیگر اجزای سازمان می‌توان اهداف سازمانی را تحقق بخشید.

وی افزود: این منابع دارای توانایی ها و قابلیت های بالقوه ای هستند که در محیط سازمانی به فعل تبدیل می شوند و دست یابی به این مهم نیازمند درک و شناخت کامل انسانها و فراهم کردن شرایط مناسب برای کار و تلاش است .

بشرخواه تاکید کرد: شایسته سالاری یکی از عوامل اساسی توانمند سازی سازمانها و ارتقاء سطح دانش و تخصص مدیران و گردانندگان هرسازمان است. در راستای اجرای این طرح ، انتصابات در سازمان تامین اجتماعی بر پایه اصول شایسته سالاری و از طریق آزمونهای تخصصی و مصاحبه صورت می گیرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه ،شایسته سالاری را می توان به عنوان یک فرایند ترسیم کرد، اظهار داشت : سازمان تامین اجتماعی در شرایط کنونی  با توسعه نرم افزاری و سخت افزاری و ایجاد بانک اطلاعاتی ، اطلاعات مربوط به شایستگان بالفعل و بالقوه خود را برحسب توانمندی ذهنی و روحی- عمومی و تخصصی و براساس بررسی های دقیق علمی و آزمون ها و مصاحبه های ساختارمند انجام می‌دهد.

بشرخواه افزود: در سیره نبی اکرم نیز شایسته سالاری در گزینش ها جایگاه ویژه ای داشت در بینش پیامبر اسلام فضیلت و برتری های شخصی تنها معیار نبود بلکه حضرت در کنار ایمان و تعهد لیاقت را نیز لحاظ می کرد.

وی با بیان اینکه سامانه شناسایی مدیران آینده برای دومین بار از اجرای این طرح فعال شده است و از تمامی همکارانی که خود را واجد شرایط تصدی مسئولیت مدیریتی می‌دانند در تمامی واحدهای ستادی و اجرایی؛ بیمه‌ای و درمانی دعوت می‌شود در این سامانه ثبت‌نام کنند اظهار داشت: طرح  انتخاب مدیران آینده یکی از اقدامات موثر آقای دکتر سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی می باشدکه در فروردین امسال برای اولین بار انتصابات این سازمان بر اساس نتایج آزمون برگزار شده صورت گرفت که با استقبال گسترده همکاران مواجه گردید.

 وی افزود :با توجه به نتایج مثبتی که از طرح شناسایی مدیران آینده در سال ۱۳۹۸ و استقبال کارکنان صورت گرفت تداوم اجرای مرحله دوم این طرح در سالجاری در دستور کار معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی قرار گرفته و درحال اجراء می باشد وی تصریح کرد: بر این اساس انتصابات  در سازمان در سمت‌های ۱۱گانه مدیریتی صرفا از میان همکارانی  انجام می گیرد  که ضمن ثبت نام  در سامانه، موفق به اخذ نمره قبولی در آزمون و مصاحبه تخصصی شده اند.

لازم به یاد آوری است ، دومین آزمون شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی ۲۱ شهریور سال ۱۳۹۹ در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.