×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مجمع عمومی سالیانه پتروشیمی‌لردگان با حضور ارکان مجمع در شهرکرد برگزار شد.
در این مجمع، مدیرعامل پتروشیمی لردگان با ارایه گزارش عملکرد این پروژه به مجمع از راه‌اندازی این مجتمع در آینده بسیار نزدیک که موجب درآمدزایی و سوددهی خواهد شد خبر داد.
محسن محمودی در پاسخ به سوالی درباره
درصد فروش داخلی و خارجی محصولات شرکت کود شیمیایی اوره لردگان گفت: درصد سهمیه فروش داخلی و صادراتی توسط مراجع ذیربط انجام می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که ۸۰ درصد فروش ما صادراتی باشد. همچنین قیمت اوره صادراتی کشور در حال حاضر بر اساس قیمت پایه جهانی در حدود هر تن ۲۰۰ دلار است که بسته به قیمت حمل ممکن است کمی تغییر کند. از سوی دیگر قیمت‌گذاری داخلی در دست بخش نظارتی دولتی است.
وی درباره تعهد فروش محصولات به چین نیز اظهار داشت: در قراردادهای فاینانس که شرکت کود شیمیایی اوره لردگان با چین امضا کرده، متعهد به انجام صادرات محصول تنها به کشور چین نیست. ممکن است این شرکت بر اساس تصمیم‌گیری‌هایش چین را نیز به عنوان یک خریدار در تعاملاتش داشته باشد اما تعهدی تنها برای فروش به چین ندارد.
در پی سوال سهامداران مبنی بر اینکه آیا برنامه‌ای برای تغییر بازار شرکت مطرح هست و یا نه، محمودی گفت: همواره نوع بازار برای شرکتها به دلایل متعدد حائز اهمیت است و این شرکت برنامه‌ریزی‌هایی برای خروج از بازار پایه و ورود به بازار بالاتر را دارد که پس از بررسی‌ها و تغییرات لازم در بحث فروش، سرمایه، سود عملیاتی و فاکتورهای دیگر که لازمه انجام چنین کاری است در اولین فرصت ممکن این کار را انجام می‌دهد.
وی با تاکید بر اینکه اصلاح ساختار مالی شرکت در حال انجام است، درباره افزایش سرمایه شلرد، گفت: افزایش سرمایه در مرحله اول در دستور هیئت مدیره قرار خواهد گرفت و پس از تهیه طرح توجیهی احتمالا در نیمه دوم سال پس از اخذ مصوبه مجمع عمومی محقق خواهد شد.
در این مجمع صورت‌های مالی مورد تصویب قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.