×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شایسته‌سالاری، حرفه‌ای‌گرایی و سلامت نفس معیار فعالیت در بانک دی است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی، ارجمندی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات صورت‌گرفته در گروه مالی و اقتصادی دی گفت: همدلی و یکپارچگی ایجاد شده در بین اعضای هیئت مدیره در کنار حمایت همه جانبه بنیاد شهید و امور ایثارگران و نگاه حمایت‌گر بانک مرکزی و نهادهای نظارتی، زمینه حرکت رو به جلو و آینده روشن بانک را بیش از پیش فراهم کرده است که امیدوارم با همکاری تمامی همکاران بتوانیم از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را در مسیر اعتلای گروه مالی ببریم.

رییس هیئت مدیره بانک دی با اشاره به اهمیت نقش یکپارچگی گروه مالی در پیشبرد و تداوم دستیابی به اهداف بانک گفت: هدف از ایجاد گروه مالی دی تقویت و بهینه‌سازی زنجیره ارزش گروه است تا از این طریق اطمینان حاصل شود که شرکت‌های تابعه در هر مرحله از زنجیره ارزش به درستی با یکدیگر ارتباط دارند و نقش خود را در ارزش‌آفرینی برای مشتری و سهامداران ایفا می‌کنند.

وی افزود: امیدوارم یکپارچگی و تقویت زنجیره ارزش گروه مالی دی به مجموعه شرکت‌های تابعه بانک کمک کند تا علاوه بر شناسایی حوزه‌های موثر در خلق ارزش برای ذینفعان، در مسیر بهینه‌سازی‌ بهره‌وری و افزایش سودآوری نیز گام‌های موثری بردارند.

ارجمندی با اشاره به لزوم سیاستگذاری هوشمندانه و هدفمند برای گروه مالی و اقتصادی دی تصریح کرد: با مدیریت هوشمندانه و هدفمند گروه مالی دی در سرمایه‌گذاری‌ها می‌توانیم با استراتژی هدفمند برای بانک ارزش افزوده ایجاد کنیم و از این طریق بانک بر کسب و کار اصلی‌اش تمرکز بیشتری پیدا می‌کند.

رییس هیئت مدیره بانک دی، سودآوری را رکن اساسی فعالیت بانک و شرکت های تابعه دانست و گفت: باید با مدیریت بهینه شرکتهای تابعه، برنامه و اهداف آنها را در تامین EPS و DPS بانک تعیین و رصد کنیم تا تاثیر عینی مدیریت شرکتها در سودآوری بانک مشخص شود.

در ادامه این نشست محسن امیری، مدیرعامل گروه مالی و اقتصادی دی ضمن ابراز خرسندی از حضور رییس هیئت مدیره در گروه مالی دی گفت: یکی از نقاط ضعف گروه مالی دی، پراکندگی شرکتهای تابعه بانک بود که با تشکیل گروه مالی و اقتصادی و تمرکز شرکتهای تابعه در یک مکان، زمینه تسریع امور و هم‌افزایی بیشتر شرکتها فراهم شد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های استراتژیک گروه مالی و اقتصادی دی، تشکیل سوپرمارکت مالی خدمات است تا بتوانیم با تشکیل یک زنجیره ارزش منسجم از طریق نیروهای آموزش دیده در شعب منتخب بانک مجموعه ای از خدمات مالی متنوع را به مشتریان ارائه دهیم.

امیری با اشاره به لزوم حرکت شرکتهای تابعه بر مبنای برنامه و اهداف تعیین شده تصریح کرد: ساختار برنامه و اهداف عملیاتی شرکتها تا سال ۱۴۰۰ تدوین و ابلاغ شده است و تمامی شرکتها باید بر اساس پایش های فصلی، میزان تحقق یا دلایل انحراف از اهداف را گزارش دهند تا با عارضه‎‌یابی روشمند فرایندها بتوانیم سهم هر شرکت را در تحقق EPS بانک تعیین کنیم.

در پایان این نشست، رییس هیئت مدیره بانک دی از شرکتهای تابعه گروه مالی و اقتصادی دی دیدار و با همکاران این شرکتها گفتگو کرد.

❮❯

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.