×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ احمدعلی عبدلی یکی از اهداف اصلی این شرکت را از احداث سیلوهای استاندارد و پیشرفته، ذخیره‌سازی گندم در شرایط کاملاً استاندارد اعلام کرد که در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم برای افتتاح سیلوی فلزی ۵۰ هزار تنی فیروزه در شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی انجام شده است.

عبدلی خاطر نشان کرد: سیلوی فلزی ۵۰ هزار تنی فیروزه به ارزش روز ۷۵۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار با زیر بنای ۱۳ هزار متر مربع در شهرستان فیروزه و جنب ایستگاه راه‌آهن قرار گرفته است و دارای ۱۰ عدد سیلوی فلزی به ارتفاع ۲۵ متر و قطر ۲۰ متر با ظرفیت تخلیه و بارگیری ۲۰۰ تن در ساعت را دارد.

وی گفت: این سیلو مجهز به سیستم plc برای کنترل تمام اتوماتیک تجهیزات با قابلیت کنترل از راه دور و سیستم تخلیه و بارگیری ریلی  مجهز به سیستم‌های کنترلی اتوماتیک است.

مدیرکل دفتر فنی و مهندسی اظهار کرد: بهره‌برداری از سیلوی مذکور علاوه بر اشتغال مستقیم برای ۴۰ نفر و اشتغال غیرمستقیم برای ۱۰۰  نفر، موجب افزایش ظرفیت‌های ذخیره‌سازی دولتی شهرستان نیشابور می‌شود و افزایش ۸ درصدی ظرفیت‌های ذخیره‌سازی دولتی استان خراسان رضوی  را در پی دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.