×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پرداخت بیش از یک میلیون و ۷۰۰هزار فقره تسهیلات در سال جاری

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، سلیمان توکلی عضو هیأت مدیره و یوسف نجدی مدیر امور استان‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سفری دو روزه به استان گیلان، از شعب و پروژه‌های لاهیجان، پره‌سر و صومعه‌سرا بازدید کردند.
توکلی در جلسه با کارکنان ستاد استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مدیریت شعب استان گیلان که موفقیت‌های بسیاری در زمینه‌های رشد منابع، کنترل مصارف، ریسک مطالباتی، بهسازی و نوسازی شعب و عملکرد در حوزه خدمات نوین دارد، بیان کرد: در سال جاری تا کنون یک میلیون و ۷۲۰هزار فقره تسهیلات پرداخت شده و باید تا پایان سال به بالای ۲ میلیون و ۵۰۰هزار فقره تسهیلات برسد.
عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران اظهار کرد: نقش کارکنان ستاد در پشتیبانی از شعب بسیار مهم بوده و لازم است به‌سرعت انجام شود. وی همچنین توجه به نیروی انسانی را از جمله اولویت‏‌های نخست هر سازمان برشمرد.
نجدی مدیر امور استان‌های بانک مهر ایران نیز با اشاره به نقش حمایتی کارکنان ستاد از شعب، بر لزوم همراهی و ارائه راهکارها توسط کارکنان ستاد تأکید و بیان کرد: همکاران شعب حتماً در ورود صحیح اطلاعات مشتریان، مطالعه طرح‌ها، سنت بخشنامه‌خوانی، نظارت و کنترل بر اعمال انجام شده در فرانگین، تأیید به موقع عملیات ساتنا و پایا و ثبت صحیح چک‌های واگذاری، توجه لازم را داشته باشند.
در ابتدای این جلسه، بلادی چولابی مدیر شعب استان گیلان ضمن خیرمقدم، گزارشی را در خصوص عملکرد استان در سال ۱۳۹۹ ارائه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.