×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

کامبیز مهدیزاده در مراسم بازدید از نمایشگاه ماینکس ۲۰۲۰ درباره حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از استارتاپها و شرکتهای دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه ها گفت: رسالت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت از استارتاپها، شرکتهای دانش بنیان و شتابدهنده هاست. بنابراین در هرنمایشگاه تخصصی که برگزار میشود، معاونت علمی در کنار مجموعه های فناور و نوآور خواهد بود. در این راستا طرح توسعه نوآوریها و فناوریهای معدن و صنایع معدنی نیز به منظور مهیاسازی فضای کسب و کار و حمایت از استارتاپها و شرکتهای دانش بنیان به توسعه زیست بوم فناوری معدن و صنایع معدنی اقدام کرده است.
مدیر طرح توسعه معدن و صنایع معدنی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: اولین گام برای حمایت از ایده های خلاقانه و فناورانه، معرفی و شناساندن آنهاست. بدین منظور کلیه صاحبان طرح ها و ایده های جدید میتوانند با مراجعه حضوری به معاونت علمی و یا وبسایت معاونت از شیوه های جاری و موجود برای حمایت مطلع شوند. علاوه بر آن، همچنین این فرصت وجود دارد که به کلیه مجموعه هایی که معاونت با آنها تفاهم نامه همکاری دارد و یا نهادهای همکار معاونت همچون مراکز نوآوری، کارخانه های فناوری و نوآوری، نیز جهت جلب حمایت ها مراجعه نمایند.
نهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX 2020) از ۸-۱۱ مهرماه در مصلی امام خمینی تهران در حال برگزاری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.