×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی طی سخنانی در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های اشتغال‌زایی و عمرانی روستایی و عشایری با بیان اینکه تا پایان کار دولت دوازدهم برق رسانی تمامی روستاهای کشور پایان می‌یابد، اظهار کرد: در حال حاضر ۹۹ درصد روستاهای کشور به شبکه برق متصل هستند و تا پایان دولت دوازدهم تمامی روستاها به این شبکه می‌پیوندند که این برای دولت و نظام مایه افتخار است.

وی افزود: در پایان دولت‌مان می‌توانیم به مردم کشور اعلام کنیم که کار گازرسانی و برق‌رسانی به روستاها در سراسر کشور پایان می‌یابد و الان در حال برداشتن قدم‌های پایانی در این زمینه هستیم، البته در این آمار یکی دو استان از جمله سیستان و بلوچستان در نظر گرفته نشده که از ابتدا عقب بوده‌اند و باید کارشان ادامه یابد.

رییس‌جمهوری با اشاره به اینکه همیشه باید در مسئله مواد غذایی و محصولات کشاورزی روی پای خود بایستیم، گفت: بار اصلی در این زمینه بر دوش روستاییان است که در همه زمینه‌های تولید محصولات غذایی فعال هستند. در سال‌های اخیر در زمینه گردشگری هم روستاهای ما نقش ویژه‌ای پیدا کردند.

روحانی ادامه داد: کار دولت یازدهم و دوازدهم در زمینه روستاها قابل مقایسه با دولت‌های قبلی است که برای انجام این کارهای عظیم در این مدت باید از همه افراد موثر تشکر کنیم.

رییس جمهوری با بیان اینکه نه بدگویی کانال‌های ضدانقلاب خارج از کشور، نه جنگ روانی دشمنان و نه سخنان ناروای برخی تزلزلی در کار ما ایجاد می‌کند، تصریح کرد: ما دستمان را به سوی مردم خودمان دراز می‌کنیم و با کمک آنان کارها را جلو می‌بریم و خدمت‌رسانی دولت به روستاها و مردم تا آخرین ساعت حضورمان ادامه می‌یابد.

وی یادآور شد: تمام کسانی که نسبت به شیوه کار ما در زمینه خدمت‌رسانی به روستاها انتقاد یا ایرادی دارند، به آنان می‌گوییم که آمارها را بیاورید تا مقایسه و بررسی کنیم و ببینیم وضعیت ما نسبت به سطح جهانی چگونه است؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.