×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
روزهای پیروزی انقلاب، ایامی ماندگار در تاریخ ملت بزرگ ایران است

علی جهانی، مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی
روزهای پیروزی انقلاب، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، انقلابی که رساترین و روشن ترین فریاد تاریخ، یعنی امام خمینی (ره) آن را رهبری کرد و با یاری مردم و خون شهیدان به نتیجه رساند و در ادامه برای حفظ این دستاورد عظیم با تمام وجود تلاش کرد. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از قیام سرخ عاشورای حسینی بود. با اتکا به مفاهیم والای معنویت و ایثار و شهادت بود که بهترین فرزندان این خاک پاک جان خود را نثار این انقلاب کردند و تا همیشه تاریخ جاودانه شدند. یاد امام راحل و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی گرامی باد.
بی تردید هوشمندی و حضور حماسی آحاد مردم در همه صحنه های پاسداشت از ارزش‌های انقلاب، اتحاد و پیوند با نظام اسلامی و تجدید میثاق و عهد با امام (ره) و رهبری در کنار آگاهی بخشی و تبیین خدمات و دستاوردهای ارزشمند انقلاب، امید افزایی، جوان گرایی و اعتماد به جوانان متعهد و متخصص در بدست گرفتن مسئولیتهای بزرگ، نشاط آفرینی و امید به آینده، انقلاب اسلامی را از گزند هر آسیبی مصون می دارد. لذا ضروری است این بینش و تفکر انقلابی در همه ارکان نظام مورد توجه و اهتمام جدی قرار گیرد.
یکی از آرمان های نظام شکوهمند انقلاب اسلامی دستیابی به عدالت و رفاه اجتماعی است که در اصول قانون اساسی متجلی شده و سازمان تامین اجتماعی نیز با گستره وسیع جامعه تحت پوشش خود نقش بسیار مهمی در تحقق این آرمان ایفا می نماید. سازمانی که علاوه بر ایجاد و تقویت امنیت اجتماعی بخش مولد کشور در سنگر های آبادانی و سازندگی کشور، عهده دار ارائه خدمات درمانی، رفاهی و بیمه ای به جمعیت بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش خود بالغ بر ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر نیز می باشد. خوشبختانه در سالهای اخیر علیرغم مشکلات و محدودیت های موجود سعی شده است متناسب با واقعیت های اجتماعی و اقتصادی منطبق با حوزه بازنشستگان مستمری بگیران اقدامات مناسبی در قالب طرح های متنوع فرهنگی و اجتماعی انجام شود اما تا رسیدن به نقطه مطلوب که همان رفع تمامی دغدغه های این عزیزان است مسیر دشواری پیش رو داریم. امید است با هم افزایی و همیاری بیشتر تمامی حوزه های مسئول بویژه نهادهای تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور شاهد آن باشیم تا با ریشه یابی و ارائه نسخه های اثربخش، کلیه مسائل و مشکلات این عزیزان مرتفع شود و زمینه تقویت سرمایه اجتماعی سازمان و نهایتا نظام اسلامی بیش از پیش محقق گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.