×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
رشد ۹۸ درصدی درآمدهای غیرمشاع /افزایش ۸۶ درصدی منابع ارزان قیمت

به گزارش کیوسک خبر به نقل از بانکداری ایرانی ، بانک ایران زمین اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۹ ماهه منتهی به پایان آذرماه سال جاری را منتشر کرد که بر اساس آن، درآمدهای غیرمشاع این بانک خصوصی نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۹۸ درصد افزایش یافته است و همچنین ۸۶ درصد بیشتر از پایان سال گذشته منابع ارزان قیمت جذب کرد.

رشد ۹۸ درصدی درآمدهای غیرمشاع بانک ایران زمین

این شرکت فرابورسی که با نماد “وزمین ” و سرمایه چهار هزار میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار کشور فعال است، در پایان ۹ ماهه امسال ۱۲۴ میلیارد تومان درآمد غیرمشاع تولید کرده که نسبت به رقم ۶۳ میلیارد تومانی پایان ۹ ماهه سال قبل، بیش از ۸۶ درصد رشد را تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش، جمع درآمدهای کارمزدی “وزمین” نیز در پایان آذر ماه سال گذشته ۳۲ میلیارد تومان بوده که با ۱۰۹  درصد افزایش به ۶۶ میلیارد تومان در پایان فصل پاییز امسال رسیده است.

تولید ۱۴۳۹ میلیارد تومان درآمد مشاع

بانک ایران زمین، در پایان فصل سوم امسال، یک هزارو ۴۳۹  میلیارد تومان درآمد مشاع تولید کرده و سود وجه التزام تسهیلات اعطایی آن نیز ۲۳۰  میلیارد تومان گزارش شده است.

“وزمین” از سرمایه گذاری های خود نیز تا پایان آذر ماه امسال، یک هزارو ۲۰۹ میلیارد تومان سود به دست آورده است.

افزایش ۸۶ درصدی منابع ارزان قیمت

این بانک خصوصی در ۹ ماه نخست سال جاری دو هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان منابع ارزان قیمت جذب کرد که نسبت به پایان سال گذشته بیش از ۸۶ درصد افزایش داشته است این منابع شامل سپرده های دیداری و مشابه ، سپرده های پس اندازه و مشابه و سایر سپره ها است و همچنین نزدیک ۴۴ هزار میلیارد تومان سپرده های بلند مدت جذب کرد که ۳۷ درصد نسبت به پایان سال ۹۸ افزایش داشته است.

جمع دارایی های بانک ایران زمین نیز از ۳۵ هزار ۳۵۲ میلیارد تومان در پایان سال گذشته به ۴۲ هزار ۱۱۰ میلیارد تومان در پایان فصل پاییز امسال افزایش یافته که نشان دهنده رشدی ۱۹ درصدی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.