×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر،‌ محمدرضااکبر نیا افزود: از این تعداد در یک روستا با توجه به جابجایی چاه و افزایش کیفیت آب ، دستگاه شیرین سازی مورد استفاده قرار نمی گیرد.
وی همچنین با اشاره به احداث ۱۸جایگاه برداشت کارتی آب در شهربجستان افزود: دراجرای این طرح روزانه ۲۰مترمکعب آب در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.
وی افزود: آب شرب مشترکان از دشت “درزاب” در ۵ کیلومتری بجستان به روش ثقلی تامین و آب غیر شرب هم از فاصله ۳۵کیلومتر (دشت منصوری) وارد شبکه توزیع می شود.
مدیر امور آب و فاضلاب بجستان اظهار داشت:در کنار عرضه آب کارتی ، اقداماتی هم برای افزایش کیفی آب شبکه شهر بجستان ازجمله خرید آب دو قنات “درزآب” و “بستان” و احیای دو حلقه چاه انجام شده است.
وی به فرسودگی شبکه توزیع آب شهر یونسی با هزارو۷۰۰مشترک اشاره کرد و اظهار داشت: دراین شهر هم یک حلقه چاه حفر شده در سال ۹۷ ، پس از برقرسانی و تجهیز با توان ۱۵لیتر برثانیه وارد مداربهره برداری شد.
اکبر نیا با اشاره به ارائه خدمات امور بجستان به ۵۹روستای شهرستان گفت: از این تعداد ۳۱روستا بالای ۲۰خانوار تحت پوشش قرار دارند و مابقی که کم جمعیت بوده و در حد آبادی محسوب می شوند با تانکر آبرسانی می شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.