×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کره شمالی هنوز گزارشی مبنی بر تایید آمار مبتلایان به کرونا منتشر نکرده اما مرزهایش را بسته، سفرهای بین‌المللی را لغو کرده و محدودیت‌های شدیدی را در کشور وضع کرده است.
وزارت خارجه روسیه در پستی در رسانه‌های اجتماعی نوشت: از زمان بسته شدن مرزها که بیش از یکسال است اتفاق افتاده و همچنین توقف پروازها، بازگشت به روسیه بسیار طولانی و سخت شده است.
در ادامه این مطلب آمده است: گروهی از هشت دیپلمات روسی و خانواده‌هاشان شامل یک کودک ۳ ساله، ۳۲ ساعت را با واگن ریلی دستی و دو ساعت با اتوبوس از پیونگ یانگ پیمودند تا به مرز روسیه برسند. این گروه پای پیاده و با در دست داشتن چمدان‌ها و کیف‌هایشان آن هم با واگن دستی بر روی ریل راه آهن این مسیر را طی کردند.
تصاویر و ویدئوهایی منتشر شده از سوی این وزارتخانه نشان می‌دهد که این واگن دستی توسط این گروه به حرکت درآمده است.
ولادیسلاو سوروکین، یکی از این دیپلمات‌ها مسئول به حرکت درآوردن این واگن دستی بوده و آن را بیش از یک کیلومتر رانده که شامل عبور از یک خط ریلی بر روی یک پل بر روی رودخانه “تومن” می‌شود که از بین روسیه و کره شمالی عبور می‌کند.
مقام‌های وزارت خارجه روسیه نیز در ایستگاه مرزی در طرف روسیه از این گروه استقبال کرده و آنها را با اتوبوس به فرودگاه ولادیووستوک بردند.
در سال گذشته میلادی، گروهی از دیپلمات‌ها در کره شمالی دچار سرگردانی شدند و بسیاری از سفارتخانه‌های غربی در کره شمالی تعطیل شدند. آنهایی که می‌خواستند از این کشور خارج شوند باید چندین هفته رایزنی می‌کردند تا اقدامات ویژه‌ای برای ترکشان از کره شمالی اندیشده شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.