×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در هفته دوم لیگ برتر، نخستین پیروزی خود را در لیگ بیستم کسب کند. سرخپوشان در مسابقات این فصل تنها یک گل زدند  آن هم از روی نقطه پنالتی که همین موضوع  موجب نگرانی هواداران شده است.
در همین راستا با «حمید درخشان» سرمربی اسبق و پیشکسوت سرخپوشان گفت‌وگویی داشته باشیم که گفت و گوی خبرنگار ورزشی ایرنا را با پیشکسوت فوتبال ایران را در زیر می‌خوانید.
دیدار با صنعت نفت چطور بود؟
صنعت نفت خیلی در نیمه اول بسته بازی کرد و این طبیعی هم بود که آنها برای کسب حداقل امتیاز به تهران بیایند و برای رسیدن به هدفشان تلاش کنند. اما فشاری که پرسپولیس روی دروازه حریف ایجاد کرد موجب شد صنعت نفت نتواند به خواسته‌اش در نیمه نخست برسد و گل بخورد.
در نیمه دوم هم صنعت نفت بازتر بازی کرد که ما باید از این فرصت برای زدن گل‌های بیشتر استفاده می‌کردیم که این اتفاق رخ نداد. به هر حال مهم‌ترین موضوع کسب ۳ امتیاز بود که به آن رسیدیم.
اما پرسپولیس در طول بازی گل نزد.
درست است. نباید به راحتی به خاطر کسب پیروزی از کنار این موضوع به سادگی بگذریم. خط حمله پرسپولیس زهر لازم را ندارد و به راحتی از موقعیت‌هایی که بدست می‌آورد گذر می‌کند. این مشکل باید هر چه زودتر برطرف شود تا برای مسابقه بزرگی که داریم به مشکل نخوریم.

شرایط تیم را چطور می‌بینید؟
تیم عملکرد خوبی در این ۲ دیدار از خود به نمایش گذاشته است. نکته خیلی خوب هم استحکام در خط دفاعی بود که کوچکترین موقعیتی روی دروازه پرسپولیس خلق نشد. اگر شکل خط حمله هم حل شود می‌توانیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم امیدوار باشیم.
اما زمان زیادی تا فینال مسابقات باقی نمانده است.
درست است. ما باید از مسابقات لیگ بهترین استفاده را کنیم و نقاط ضعف و قوت را بشناسیم. فینال به صورت تک بازی است و در آن دیدار دیگر جای آزمون و خطا نیست. باید روش‌های مختلف گلزنی را تمرین کنیم تا این مشکل حل شود چرا که در فینال آسیا باید از کمترین موقعیت بیشترین بهره را ببریم.
پیش از این خیلی ها از کمبود بازیکن در پرسپولیس صحبت می‌کردند. آیا تیم کمبود بازیکن دارد؟
در فینال لیگ قهرمانان آسیا باید با همین بازیکنان به میدان برویم و هر بازیکنی هم اضافه شود، نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند.   پس باید همین بازیکنان را آماده کنیم. هدف فعلا فقط باید موفقیت تیم در تک دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.