×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین بهاروند در گفت‌وگو با تعدادی از خبرگزاری های استان لرستان، اظهار کرد: از حدود دو ماه قبل که قرار شد بیماران کرونایی به هر بیمارستانی که مراجعه کردند در آنجا بستری شوند، در بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد نیز ۲ بخش جدا برای این بیماران اختصاص داده شد.
وی تصریح کرد: به ‌طور میانگین روزانه حدود ۱۵ تا ۲۰ نفر بستری داریم که کارهای اولیه آنها انجام و درمان آنها نیز بر اساس پروتکل های وزارت بهداشت و درمان انجام می‌شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: هر مریضی که با علائم بیماری به اورژانس مراجعه کند، ارزیابی اولیه می‌شود و در صورتی ‌که مشکوک به بیماری کرونا و یا تست مثبت داشته باشد، بستری و کارهای اولیه آنها انجام می‌شود.
دکتر بهاروند با تاکید بر لزوم ادامه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، گفت: برای پیشگیری از پیک دوباره بیماری، باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی، خودداری از برگزاری مراسم و گردهمایی، و عدم شرکت در اجتماعات، شستشوی مکرر دست‌ها و موارد دیگر تداوم داشته باشند.
وی تصریح کرد: بهترین و آسانترین روش مبارزه با این بیماری، رعایت موارد ساده ای مثل استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مراعات بهداشت فردی و اجتماعی  است.
وی تاکید کرد: در مدت شیوع بیماری ویروس کرونا، حدود ۷۰ نفر از همکاران این مجموعه به این بیماری مبتلا شدند که از مردم تقاضا داریم با رعایت اصول سه گانه فاصله گذاری فیزیکی، شستن مرتب دست‌ها و استفاده از ماسک برای همه سنین، حافظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان در برابر این ویروس باشند.
مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان با بیان اینکه کووید ۱۹ بسیار جدی است، گفت: برای مقابله با ویروس کرونا همه مردم باید احساس مسئولیت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.